Mærker ikke liv!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Albert/Alberthe1

Hej I kloger piger!

Jeg har mærket liv hver dag siden uge 14+5 og nogen gange faktisk været sikker på at det var en lille bokser jeg havde inde i maven. Desværre er der bare blevet stille inde i maven nu og har ikke mærket liv i 3 dage nu!! Har dog stadig kvalme, ømme bryster og en meget hård mave.

Har dog også lige fundet ud af at jeg nok er 3 uger længere henne, men får jeg afvide imorgen til Scanning.

Men hvad siger I, skal jeg bekymre mig eller er det normalt at de lige holder en pause engang imellem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Mette 28

Hvis man ikke mærker liv så er det fat i FG med det sammen, normalt er måske timer ikke dage heller ikke en hel dag, så FG også selv om du skal scannes imorgen..

Hvor langt er du henne idag??

Anmeld

18. november 2010

sarahb

ring med det samme til fødegangen.... !

Anmeld

18. november 2010

Albert/Alberthe1

Mette 27 skriver:

Hvis man ikke mærker liv så er det fat i FG med det sammen, normalt er måske timer ikke dage heller ikke en hel dag, så FG også selv om du skal scannes imorgen..

Hvor langt er du henne idag??

jeg er i uge 17 måske 20

Anmeld

18. november 2010

SoffiLine

jeg fik af vide af min jm at fra uge 22 først skal man mærke liv hver dag???

Anmeld

18. november 2010

birthee

Jeg vil da sige du skal ringe og snakke med fødegangen - men jeg har oplevet det samme som dig, og de sagde at der godt kunne være perioder hvor man stort set ikke mærkede den lille - og at det først var fra uge 24 man skulle mærke dem hver dag!!! Men hvis du bare er det mindste i tvivl, så få det da tjekket en ekstra gang!!!

Anmeld

18. november 2010

Den lykkelige

SoffiLine skriver:

jeg fik af vide af min jm at fra uge 22 først skal man mærke liv hver dag???

Fik præcis det samme af vide.. For inden kan det være pga moderkagen man ikke kan mærke den lille og fordi han/hun ikke er så stor.. Men at hvis man fra uge 22 ikke mærker noget dagligt skal man ringe med det samme..

Anmeld

18. november 2010

Mette 28

Jeg ville ringe med det sammen, både med min første og den jeg venter nu har jeg fået at vide at når man først mærker liv skal man mærke det hver dag. Med min søn var jeg til kontrol da jeg var 20 uger henne fordi jeg ikke mærkede ham og det var FG der ville se mig, heller ringe en gang for meget end for lidt, men prøv med et glas iskoldt vand og så lig dig helt stille på sofaen lidt, det kan vække dem..

Anmeld

18. november 2010

Karo

Ring til fødegangen og snak med dem.

Anmeld

18. november 2010

Albert/Alberthe1

Jeg tror lige jeg ringer til FG nu, vil gerne lige være sikker på at blybber er okay!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.