Baby i svømmehal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.715 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Meilby

Hejsa..

Hvornår er det baby må komme med i svømmehal? Har hørt at sted at de må når de er over de 4 kg, men er det sådan det forholder sig?

Knus Pernille med lille skønne Phillip på snart 6 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Mussen2

Meilby skriver:

Hejsa..

Hvornår er det baby må komme med i svømmehal? Har hørt at sted at de må når de er over de 4 kg, men er det sådan det forholder sig?

Vi fik at vide baby blot skulle være 14 dage, men at mor skal være holdt op med at bløde. De fleste tager afsted når baby er 8 uger.

Anmeld

19. november 2010

Meilby

Mussen2 skriver:

Vi fik at vide baby blot skulle være 14 dage, men at mor skal være holdt op med at bløde. De fleste tager afsted når baby er 8 uger.

Super - så er vores lille trold jo stor nok

Anmeld

19. november 2010

JulieE

Navlen skal også være helet op inden baby må komme i svømmehallen

Anmeld

19. november 2010

Halbschön

Meilby skriver:

Hejsa..

Tror det er lidt forskelligt fra sted til sted.. her i Kolding skriver de på deres hjemmeside at barnet skal veje over 5kg og mor skal ha været til 8ugers undersøgelse samt være færdig med at bløde(dette er for at forhindre en evt. infektion).. Nogle steder skriver de at baby skal kunne holde hovedet selv osv..

Anmeld

19. november 2010

Meilby

okey Må undersøge hvad de skriver om det her så

Anmeld

19. november 2010

Valle81

Meilby skriver:

Hejsa..

Jeg ved det ikke helt, men husk:0)

Dit barn er jo vågen ekstremt lidt tid af gange - går jeg ud fra - og du kan næsten ikke nå at komme i svømmehallen - med bad og alt det der.

Og de kan nok tåle omkring 10 minutter i vandet.

Så det er meget - for næsten ingenting:0) Ikke negativt ment, men var selv afsted med Anton da han var ganske lille og tjah vi fik intet ud af det:0)

Christina

Anmeld

19. november 2010

regalprime

Her i Kolding skal de enten være 8 uger eller veje 5 kg mener jeg. Også skal moderen have været til 8 ugers undersøgelse. Sissel ELSKER at komme ud at svømme, men bliver hurtig træt.

Anmeld

19. november 2010

heidi30

Hej,

i Vojens sagde de 6 kg. for så var de små bedre til at holde på varmen også selvom man kun er i vandet 5 min. første gang.

Anmeld

20. november 2010

Meilby

Tak for var allesammen Må nok hellere vente lidt endnu så

Vil bare rigtig gerne gå til babygymnastik med ham, og kunne godt lige tænke mig at komme afsted med ham en enkelt gang inden, for at se hvordan han reagerer Men der er jo også lidt tid til han er gammel nok til det endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.