Åh nej ... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Blyb

Ox. skriver:

Ved ikke endnu om det var derfor, vil ikke begynde at skrive for meget til hende, har bare sendt en besked, at jeg var her og at hun måtte ringe hvis det var hun fik brug for det

Det gør mig meget ondt at høre. Sender gode tanker herfra..

En ting lige lige bemærkede du skrev, "hun skulle ringe hvis hun havde behov for det". Ikke at det på nogen måde kan sammenlignes, men jeg har lige aborteret for 3. gang og sendte en fælles sms ud til mine veninder omkring hvad der var sket. Rigtig mange skrev tilbage, at jeg endelig måtte sige til hvis der var noget de kunne gøre for mig og jeg skulle ringe, hvis jeg havde brug for det. Èn veninde ringede! Ikke at jeg havde brug for, at de alle ringede samme dag det var sket, men det ville faktisk have været rart, at tale med dem et par dage senere. Da magtede jeg bare ikke at ringe op.

Det korte af det lange er bare, at jeg tror ikke du skal være så nervøs for at ringe til hende. Måske er det det hun har mest brug for lige nu. At have gode venner og veninder tæt på sig i denne svære svære stund. Håber du forstår hvad jeg mener :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Ox.

Blyb skriver:

Det gør mig meget ondt at høre. Sender gode tanker herfra..

En ting lige lige bemærkede du skrev, "hun skulle ringe hvis hun havde behov for det". Ikke at det på nogen måde kan sammenlignes, men jeg har lige aborteret for 3. gang og sendte en fælles sms ud til mine veninder omkring hvad der var sket. Rigtig mange skrev tilbage, at jeg endelig måtte sige til hvis der var noget de kunne gøre for mig og jeg skulle ringe, hvis jeg havde brug for det. Èn veninde ringede! Ikke at jeg havde brug for, at de alle ringede samme dag det var sket, men det ville faktisk have været rart, at tale med dem et par dage senere. Da magtede jeg bare ikke at ringe op.

Det korte af det lange er bare, at jeg tror ikke du skal være så nervøs for at ringe til hende. Måske er det det hun har mest brug for lige nu. At have gode venner og veninder tæt på sig i denne svære svære stund. Håber du forstår hvad jeg mener :-)

Forstår fuldt ud hvad du mener - og mange tak

- Og det gør mig ondt med dig også =(

Anmeld

18. november 2010

Noneother

Det må være den mest forfærdelige følelse i verden. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i den sorg, de må sidde tilbage med.  Stakkels, stakkels dem!

Anmeld

18. november 2010

Happiness

Puha hvor forfædeligt!

Min kolleag og hans kæreste mistede også deres baby  Hun kom ind med feber og lidt grønt fostervand. Men jordmodeeren ville ikke foretage kejsersnit med det samme. De fandt så senere ud at hun havde fostervandsforgiftning, og at babyen kunne være reddetr, hvis hun havde fået kejsersnit, da de bedte om det.

Babyen levede kun i få døgn

Anmeld

18. november 2010

Blyb

Ox. skriver:

Forstår fuldt ud hvad du mener - og mange tak

- Og det gør mig ondt med dig også =(

Godt :-)

Og tak, men det var ikke derfor jeg skrev, var blot for at få meningen frem. Håber du vil være der for hende..

Anmeld

18. november 2010

SoffiLine

MaybeMe skriver:

Puha hvor forfædeligt!

Min kolleag og hans kæreste mistede også deres baby  Hun kom ind med feber og lidt grønt fostervand. Men jordmodeeren ville ikke foretage kejsersnit med det samme. De fandt så senere ud at hun havde fostervandsforgiftning, og at babyen kunne være reddetr, hvis hun havde fået kejsersnit, da de bedte om det.

Ej hvor er det skræmmende

Anmeld

18. november 2010

Ox.

MaybeMe skriver:

Puha hvor forfædeligt!

Eeeej puha hvor grimt!

Anmeld

18. november 2010

Happiness

SoffiLine skriver:

Ej hvor er det skræmmende

Meget! Tænk at en jordmoder er skyld i at de ikke har deres barn idag. Alle tegnene var der, så hun burde have gjort noget meget før!

Men det må også være skrækkeligt for hende, men hun burde måske skifte erhverv, hvis hun ikke kan genkende tegnene for forgiftning! Selv jeg ved at grønt fostervand sætter en alarm igang! Og jeg er kun lige blevet gravid.

Anmeld

18. november 2010

Louisiana

Åh nej, hvor er det bare forfærdeligt  Jeg kan kun forestille mig hvor frygteligt de må ha' det lige nu. Hvilket mareridt det må være...

Jeg tror hun har brug for, at du ringer til hende... Det er ikke sikkert hun magter at ringe selv, men hun har garanteret stadig brug for dig som veninde. Bare et råd

Anmeld

18. november 2010

SoffiLine

MaybeMe skriver:

Meget! Tænk at en jordmoder er skyld i at de ikke har deres barn idag. Alle tegnene var der, så hun burde have gjort noget meget før!

Men det må også være skrækkeligt for hende, men hun burde måske skifte erhverv, hvis hun ikke kan genkende tegnene for forgiftning! Selv jeg ved at grønt fostervand sætter en alarm igang! Og jeg er kun lige blevet gravid.

det er virkelig bare mega skræmmende

har slet ikke ord for det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.