Ox. skriver:
Ved ikke endnu om det var derfor, vil ikke begynde at skrive for meget til hende, har bare sendt en besked, at jeg var her og at hun måtte ringe hvis det var hun fik brug for det 
Det gør mig meget ondt at høre. Sender gode tanker herfra..
En ting lige lige bemærkede du skrev, "hun skulle ringe hvis hun havde behov for det". Ikke at det på nogen måde kan sammenlignes, men jeg har lige aborteret for 3. gang og sendte en fælles sms ud til mine veninder omkring hvad der var sket. Rigtig mange skrev tilbage, at jeg endelig måtte sige til hvis der var noget de kunne gøre for mig og jeg skulle ringe, hvis jeg havde brug for det. Èn veninde ringede! Ikke at jeg havde brug for, at de alle ringede samme dag det var sket, men det ville faktisk have været rart, at tale med dem et par dage senere. Da magtede jeg bare ikke at ringe op.
Det korte af det lange er bare, at jeg tror ikke du skal være så nervøs for at ringe til hende. Måske er det det hun har mest brug for lige nu. At have gode venner og veninder tæt på sig i denne svære svære stund. Håber du forstår hvad jeg mener :-)

Anmeld