Åh nej ... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.890 visninger
42 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Ox.

En gammel veninde fra min efterskole, gik i fødsel igår, efter at være gået næsten 2 uger over tid, vi har sådan gået og ventet spændt på at høre de gode nyheder ..

Men da jeg så kommer ind på hendes profil på facebook nu her for at tjekke op, er der bare kommet ene af beskeder hvor der står "Kære X & X .. Vi føler med jer i jeres store sorg, det er så uretfærdig hvad der er sket. Vi håber i kommer stærkere ud på den anden side når den tid kommer" og sådan fortsætter det bare hele vejen ned af hendes side fra hendes familie af ...

Åh FØJ altså!

Sad så sent som i forgårs og snakkede om veerne med hende osv, og nu det her ..

Ved snart ikke hvad jeg skal sige eller hvorfor jeg skriver det, det er første gang jeg har oplevet det så tæt på ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

SoffiLine

Det gør mig ondt at høre 

Kan de have mistet fordi hun er gået så meget over tid???

Anmeld

18. november 2010

MissGeoh

Ox. skriver:

En gammel veninde fra min efterskole, gik i fødsel igår, efter at være gået næsten 2 uger over tid, vi har sådan gået og ventet spændt på at høre de gode nyheder ..

Men da jeg så kommer ind på hendes profil på facebook nu her for at tjekke op, er der bare kommet ene af beskeder hvor der står "Kære X & X .. Vi føler med jer i jeres store sorg, det er så uretfærdig hvad der er sket. Vi håber i kommer stærkere ud på den anden side når den tid kommer" og sådan fortsætter det bare hele vejen ned af hendes side fra hendes familie af ...

Åh FØJ altså!

Sad så sent som i forgårs og snakkede om veerne med hende osv, og nu det her ..

Ved snart ikke hvad jeg skal sige eller hvorfor jeg skriver det, det er første gang jeg har oplevet det så tæt på ..

Det er så forfærdeligt søde.  

Anmeld

18. november 2010

Mira0911

Det gør mig ondt at høre søde... Kram... Sender tanker til din veninde ... 

Anmeld

18. november 2010

Ox.

SoffiLine skriver:

Det gør mig ondt at høre 

Kan de have mistet fordi hun er gået så meget over tid???

Ved ikke endnu om det var derfor, vil ikke begynde at skrive for meget til hende, har bare sendt en besked, at jeg var her og at hun måtte ringe hvis det var hun fik brug for det

Anmeld

18. november 2010

SoffiLine

Ox. skriver:

Ved ikke endnu om det var derfor, vil ikke begynde at skrive for meget til hende, har bare sendt en besked, at jeg var her og at hun måtte ringe hvis det var hun fik brug for det

Ej det er virkelig ikke rart 

Anmeld

18. november 2010

L.J.L

puha hvor må det bare være det værste nogensinde at opleve!! Tænk sig at bære rundt på sit lille barn, mærke det sparke, hikke osv. og så bare ingenting.... 

Anmeld

18. november 2010

Ox.

linselouise skriver:

puha hvor må det bare være det værste nogensinde at opleve!! Tænk sig at bære rundt på sit lille barn, mærke det sparke, hikke osv. og så bare ingenting.... 

Præcis - åha kan slet ikke forestille mig hvordan hun har det lige nu

Anmeld

18. november 2010

FrkT

Åhhh hvor er det bare forfærdeligt. Og vildt skræmmende at der stadig kan gå så meget galt, når man er kommet så langt i graviditeten. Synes det er forfærdelig synd for dem 

Anmeld

18. november 2010

Ox.

FrkT skriver:

Åhhh hvor er det bare forfærdeligt. Og vildt skræmmende at der stadig kan gå så meget galt, når man er kommet så langt i graviditeten. Synes det er forfærdelig synd for dem 

Ja, kan huske jeg var SÅ ræd da jeg var gravid, men hun var ikke bange, hun havde lige været til jordmoder hvor det hele så fint ud, og så fandme om det ikke går galt

Åha ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.