Juleindkøb overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Ja... er gået helt i stå igen... Da der kom noget andet i klemme... Så aner ikke hvad jeg gør nu... 

Øv da..Mon ikke du finder tid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Øv da..Mon ikke du finder tid??

Jo det tror jeg nu også... 

Anmeld

18. november 2010

Laulund87

linselouise skriver:

Her er vi overhovedet ikke i gang med julen endnu. Lauritz har fødselsdag d. 5 dec. og har ikke en gang købt gaver til ham endnu. Men det skal nok komme

Ej bare jeg kunne tage det så afslappet som dig!! Men jeg får helt stress på dine vegne

Anmeld

18. november 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Jo det tror jeg nu også... 

Det var godt

Anmeld

18. november 2010

L.J.L

Laulund87 skriver:

Ej bare jeg kunne tage det så afslappet som dig!! Men jeg får helt stress på dine vegne

lillemandens føsdasgaver er jo nemme nok, det er klaret ved en tur i toys R us, han er heldigvis ikke så krævende endnu

Og har ikke så mange julegaver, de fleste er til børn, så det er også nemt nok. Og mine forældre kan sikkert nøjes med et gavekort til noget hygge

Anmeld

18. november 2010

Laulund87

linselouise skriver:

lillemandens føsdasgaver er jo nemme nok, det er klaret ved en tur i toys R us, han er heldigvis ikke så krævende endnu

Og har ikke så mange julegaver, de fleste er til børn, så det er også nemt nok. Og mine forældre kan sikkert nøjes med et gavekort til noget hygge

Det er rigtig nok..Maria bliver 1 år den 8. dec. og hun får en stofdukke Meget nemt!

Anmeld

18. november 2010

L.J.L

Laulund87 skriver:

Det er rigtig nok..Maria bliver 1 år den 8. dec. og hun får en stofdukke Meget nemt!

ja det er sgu da nemt! Hvorfor er drenge ikke så nemme? Tillykke med hende

Anmeld

18. november 2010

LauraLW

Her er vi klar med ca halvdelen af gaverne.

Nu er jeg jo på barsel, og så er det nemt at være i god tid. Men det plejer jeg egentlig altid at være, synes det er hyggeligt og købe gaver - men IKKE hvis det bliver gjort i sidste øjeblik.

Vilmas gave kom ind af døren den anden dag: en lille ko wheely bug

Mangler bl.a. gaven til manden... hmmm, tænke tænke

Anmeld

18. november 2010

Nadia&Daniel

Laulund87 skriver:

Yes så blev jeg færdig med indkøb af julegaver+3 fødselsdagsgaver i december, i dag!

Så nu kan julen bare komme an

Hvad med jer andre??

(Hvad giver man sig forresten til når ens datter lige er startet i vuggestue?? Jeg keeeeeder mig! Nogle der vil lege?)

Har fået købt 5 ud af 10 julegaver - så mangler de sidste 5 plus en fødselsdagsgave.. Så er godt i gang Gider ikke bruge min december på at stå i kø for at købe julegaver - så hellere bruge tiden med familien og nyde juledagene

Anmeld

18. november 2010

wamse

Jeg mangler 1 julegave og 1 adventsgave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.