Juleindkøb overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.946 visninger
39 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Laulund87

Yes så blev jeg færdig med indkøb af julegaver+3 fødselsdagsgaver i december, i dag!

Så nu kan julen bare komme an

Hvad med jer andre??

(Hvad giver man sig forresten til når ens datter lige er startet i vuggestue?? Jeg keeeeeder mig! Nogle der vil lege?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

*Sofie*

What? Allerede...?
Jeg er slet slet ikk startet endnu *GG*

Anmeld

18. november 2010

Laulund87

*Sofie* skriver:

What? Allerede...?
Jeg er slet slet ikk startet endnu *GG*

Hehe jeg kan godt lide at have styr på sådan noget tidligt!

Jeg er lidt en kontrolfreak

Anmeld

18. november 2010

Dinna88

Synes du ikke du skal offentliggøre hvad du har købt?!!

Anmeld

18. november 2010

Kay

jeg mangler kun 2... men også de to sværeste... lille bror og kæresten... det er ikke sjovt at købe gaver til mænd

Anmeld

18. november 2010

B&J

vi er også næsten færdig mangler kun 3gaver jubiii....

men syntes du skulle give hende sådan et lege bord det sidste nye fra play2learn det er super lækkert musen bevæger sig og bogen fortæller historie der er såmange ting sådan en får daniel af min mor  og en masse andet sikke så begavet de bliver hihihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. november 2010

banaman89

Laulund87 skriver:

Yes så blev jeg færdig med indkøb af julegaver+3 fødselsdagsgaver i december, i dag!

Så nu kan julen bare komme an

Hvad med jer andre??

(Hvad giver man sig forresten til når ens datter lige er startet i vuggestue?? Jeg keeeeeder mig! Nogle der vil lege?)

Hej

Jeg stod og brokkede mig til min sviger i fredags over jeg bare ikke kunne tage mig sammen til at finde ud af hva alle de forskellige skulle have i julegave .. Men så stod fanden lige fat i mig i søndags og jeg fik købt dem alle som blev pakket ind i mandags

Her hjemme har jeg en datter på 14 måneder , som får en Build a bear med tøj som hun er "vild" med , Lego og Vintersko !

Så her kan jule også bare komme !

Anmeld

18. november 2010

banaman89

B&J skriver:

vi er også næsten færdig mangler kun 3gaver jubiii....

men syntes du skulle give hende sådan et lege bord det sidste nye fra play2learn det er super lækkert musen bevæger sig og bogen fortæller historie der er såmange ting sådan en får daniel af min mor  og en masse andet sikke så begavet de bliver hihihi

Arj søde , hvor køber din mor den henne ? Det kunne da lige være noget for Katrin

Anmeld

18. november 2010

Stumpen

Her i huset mangles der 1 gave og det er den fra min bedre halvdel til mig... Ellers står de inde i soveværelset og råber på at blive pakket ind og delt rundt til diverse familiemedlemmer...

Anmeld

18. november 2010

B&J

banaman89 skriver:

Arj søde , hvor køber din mor den henne ? Det kunne da lige være noget for Katrin

Du kan få den i BR og i toysros søde... ja den er super smart og kan alt muligt og daniel kan jo så op så den vil bare være perfekt når han skal på besøg hos min mor jubii og den koster kun 350kr syntes slet ikke det er galt og man kan jo også altid tage bene af den så lille man kan bruge den når han bliver lidt ældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.