ja. som emnet siger har min kæreste og jeg den 15 dec. været kærester i 4 år..
og jeg vil rigtig gerne ud og lave noget sammen med ham men da jeg er RIMELIG højgravid på det givende tidspunkt er det rigtig svært at forestille mig noget som vi kunne foretage os hvor vi for det første ikke skal vade rundt i flere timer, eller evt. at skulle sidde og følge med i en film der varer over 2 timer...
jeg havde forestillet mig noget i nærheden af at vi skulle ud og spise og så i biografen og evt. se den nye Harry potter.. men så tænker jeg igen.. DET ER BARE SÅ KLICHÈ og jeg kunne godt tænke mig at vi lavede noget helt andet end det man "plejer" at lave på en date..
så kære baby.dk damer som er så kreative med hvad man kan foretage sig af romantik i december måned i København og omegn på en 4 års dag med højgravid kæreste og bækkensmerter langt ud over hvad normen er..... så kan i komme med alle jeres foreslag her og jeg vil blive meget glad og begejstret for nogle krative forslag...
jeg vil gerne have at det bliver en rigtig speciel dag da det er sidste gang vi har års dag hvor vi er "kun os to"
Da du er højgravid med bækkensmerter vil jeg anbefale et fancy, romantiskt, men roligt hotelophold.
Vi blev gift i 2006. Året efter, da jeg ventede min første datter, sad vi også og spekulerede på hvad vi skulle lave på vores 1 års bryllupsdag. Noget fancy, men roligt og overkommeligt for gravide mig. Det blev til den dejligste aften på det samme hotel og desuden i det samme hotelværelse som vi overnattede i på vores bryllupsnat. Vi tog i bad sammen, gav massage, fik god mad og nød virkelig hinanden 
Tag evt. den bærbare med og nogle film der siger Jer 2 noget helt specielt. Bestil roomservice, hyg, snak og fjol rundt med hinanden 
Håber at I får en dejlig dag/aften, uanset hvad i finder ud af 
Anmeld