4 år's dag - hvad skal vi lave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Isabella_mor

ja. som emnet siger har min kæreste og jeg den 15 dec. været kærester i 4 år..

og jeg vil rigtig gerne ud og lave noget sammen med ham men da jeg er RIMELIG højgravid på det givende tidspunkt er det rigtig svært at forestille mig noget som vi kunne foretage os hvor vi for det første ikke skal vade rundt i flere timer, eller evt. at skulle sidde og følge med i en film der varer over 2 timer...

jeg havde forestillet mig noget i nærheden af at vi skulle ud og spise og så i biografen og evt. se den nye Harry potter.. men så tænker jeg igen.. DET ER BARE SÅ KLICHÈ og jeg kunne godt tænke mig at vi lavede noget helt andet end det man "plejer" at lave på en date..

så kære baby.dk damer som er så kreative med hvad man kan foretage sig af romantik i december måned i København og omegn på en 4 års dag med højgravid kæreste og bækkensmerter langt ud over hvad normen er..... så kan i komme med alle jeres foreslag her og jeg vil blive meget glad og begejstret for nogle krative forslag...

jeg vil gerne have at det bliver en rigtig speciel dag da det er sidste gang vi har års dag hvor vi er "kun os to"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

DK

Vi plejer at være ude og spise rigtig god mad, altså sådan gourmet som vi normalt ikke har råd til. Så spiser vi masser af mad og drikker champagne til fordrink, og vin, og drinks efter maden. Så bliver vi som regel lidt beduggede og MEGA mætte og stavrer hjem og ligger og fniser og snakker hele aftenen! Der bliver som regel ikke noget hanky panky lige den aften, da vi altid er OVER-mætte og små-berusede, men det gør slet ikke noget. Istedet er det super hyggeligt og intimt bare ham og jeg og snak om gamle dage osv. Vi bliver vist altid lidt sentimentale! 

Anmeld

18. november 2010

Steph_Laurits

Hvad med en tur til noget wellness og forkælelse?

Anmeld

18. november 2010

Isabella_mor

DK skriver:

Vi plejer at være ude og spise rigtig god mad, altså sådan gourmet som vi normalt ikke har råd til. Så spiser vi masser af mad og drikker champagne til fordrink, og vin, og drinks efter maden. Så bliver vi som regel lidt beduggede og MEGA mætte og stavrer hjem og ligger og fniser og snakker hele aftenen! Der bliver som regel ikke noget hanky panky lige den aften, da vi altid er OVER-mætte og små-berusede, men det gør slet ikke noget. Istedet er det super hyggeligt og intimt bare ham og jeg og snak om gamle dage osv. Vi bliver vist altid lidt sentimentale! 

det lyder også bare smadder lækkert.. men den der med at drikke sig i hegnet kan vi jo så ikke rigtigt.. og spise særlig meget kan jeg jo ikke være med til 

Anmeld

18. november 2010

Isabella_mor

StephanieJ skriver:

Hvad med en tur til noget wellness og forkælelse?

ja det har jeg også foreslået ham. så gælder det vel bare om at finde et sted hvor prisen er overkommelig og hvor man kan få en god gang massage

Anmeld

18. november 2010

Steph_Laurits

isabellamor skriver:

ja det har jeg også foreslået ham. så gælder det vel bare om at finde et sted hvor prisen er overkommelig og hvor man kan få en god gang massage

Ja det er jo så lige det.

Tænker bare på den afslappende stemning, og kærligheden kan blomstre med frisk frugt, champagne (eller andre alkofrie alternativer) og en tur i spabad og bare nyde hinanden efter en gang massage

Anmeld

18. november 2010

Malthes mor

isabellamor skriver:

Skodsborg badehotel kan klart anbefales. Og hvis I kan rykke årsdagen et par dage, så her de som regel et tilbud som lyder fra søndag eftermiddag til mandag middag 700 kr. Inkl. adgang til badebassinerne og morgenbuffet. Totalt laækkert og ren afslapning i nogen fantastiske omgivelser.

Anmeld

18. november 2010

Elvers

Hvis du nu skulle gå hen og følge klichéen alligevel, så kan jeg anbefale, at i tager på restaurant FAMO på Saxogade og spiser! De er rigtig betænksomme, når det gælder gravide, og deres mad er helt vild lækker, og så er de rigtig gode til at vente med næste ret til man er klar til mere

De mere kreative idéer vil jeg overlade til nogle andre - der falder jeg lidt igennem

Anmeld

21. november 2010

Isabella_mor

Elvers skriver:

Hvis du nu skulle gå hen og følge klichéen alligevel, så kan jeg anbefale, at i tager på restaurant FAMO på Saxogade og spiser! De er rigtig betænksomme, når det gælder gravide, og deres mad er helt vild lækker, og så er de rigtig gode til at vente med næste ret til man er klar til mere

De mere kreative idéer vil jeg overlade til nogle andre - der falder jeg lidt igennem

hvilken slags mad er det som de har der??  

Anmeld

22. november 2010

Elvers

Det er rustikt italiensk mad, og de kører med en dagens menu, så der er bestemt en menu på forhånd... jeg mener det koster 370 pr. snude for deres menu, og der får du 4 retter! Et besøg værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.