Holbæktrunten skriver:
Hej...
ikke for at gøre nogen bekymrede, men jeg havde faktisk en sludder med én af mine kolleger i sidste uge (er SSA, så også inden for branchen). Hun sagde at der for nyligt er lavet regler der IKKE freder én under barsel/sygemelding inden ifht fyrringsrunder.
-så du er ikke den eneste der har sved på panden!
Og så er jeg lidt nysgerrig ang fosterreduktion. Er selv rædselsslagen for at når min tid kommer at der skulle vise sig at være 2 eller flere små bæster derinde. Hvordan foregår det? Og kan man selv vælge? Hvilke risici er der?
Ï vores situration kunne vi ikke selv vælge så og sige. Tristan's bror var ikke levedygtig pga misdannelser.
Der er ikke kun 1 måde at gøre det. Man kan få sprøjtet noget ind i hjertet på den der er noget med, og så vil den dø. Eller så kan man som jeg prøvede, få det gjort denne maveskindet. Så går man ind og brænder navlestrengen over.
Men det hele kommer an på hvor mange der er, og om de deler moderkage. Den måde der blev brugt på mig er der færrest der prøver.
Det tog forresten ikke mere end 45 min og ingen gener. Desværre kun en riciko, men den må man desværre tage uden selv at vælge nogen gange.
Anmeld