Hvad sker der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Holbæktrunten

Hej...

ikke for at gøre nogen bekymrede, men jeg havde faktisk en sludder med én af mine kolleger i sidste uge (er SSA, så også inden for branchen). Hun sagde at der for nyligt er lavet regler der IKKE freder én under barsel/sygemelding inden ifht fyrringsrunder.

-så du er ikke den eneste der har sved på panden!

Og så er jeg lidt nysgerrig ang fosterreduktion. Er selv rædselsslagen for at når min tid kommer at der skulle vise sig at være 2 eller flere små bæster derinde. Hvordan foregår det? Og kan man selv vælge? Hvilke risici er der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

maria_wlt

Holbæktrunten skriver:

Hej...

ikke for at gøre nogen bekymrede, men jeg havde faktisk en sludder med én af mine kolleger i sidste uge (er SSA, så også inden for branchen). Hun sagde at der for nyligt er lavet regler der IKKE freder én under barsel/sygemelding inden ifht fyrringsrunder.

Og så er jeg lidt nysgerrig ang fosterreduktion. Er selv rædselsslagen for at når min tid kommer at der skulle vise sig at være 2 eller flere små bæster derinde. Hvordan foregår det? Og kan man selv vælge? Hvilke risici er der?

Ï vores situration kunne vi ikke selv vælge så og sige. Tristan's bror var ikke levedygtig pga misdannelser.

Der er ikke kun 1 måde at gøre det. Man kan få sprøjtet noget ind i hjertet på den der er noget med, og så vil den dø. Eller så kan man som jeg prøvede, få det gjort denne maveskindet. Så går man ind og brænder navlestrengen over.

Men det hele kommer an på hvor mange der er, og om de deler moderkage. Den måde der blev brugt på mig er der færrest der prøver.

Det tog forresten ikke mere end 45 min og ingen gener. Desværre kun en riciko, men den må man desværre tage uden selv at vælge nogen gange.

Anmeld

23. november 2010

maria_wlt

Holbæktrunten skriver:

Hej...

Kan lige fortælle at jeg har fået snakket med ham...(chefen) 

Han tog det med et grin..Han var ikke sikker på om han snart ville inviterer mig ind på sit kontor mere, for der skete noget hver gang jo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.