Barbie kage - masser af fejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Jeg gir dig ret i at opsmøringen kunne have været bedre, men som du sagde, at du havde regnet med en draperet kjole, såååeee

UDOVER det, så syntes jeg den er fin

Tusind tak alle tøserne :D

Jeg besluttede at smide både sløjfen og MASSER af blomster på, dog kun i 1 farve, en "sart" lilla, som jeg synes passer den lyserøde farve...

På sløjfen tog jeg rester af det lyserøde fra kjolen, og smed en dråbe Christmas red i, så den blev en lidt anden rød farve en resten af kjolen....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Vibeke Henriksen

Godmorgen Maria.

Hvor er den blevet smuk din kage. Den er lige til at spise. Mums.

Anmeld

18. november 2010

mariamiss6

Godmorgen Vibeke.... tusind tak skal du have

Anmeld

18. november 2010

mariamiss6

SaraLM skriver:

Jeg ville snakke med kunden omkring de blomster du nævner, og hvis vedkommene insisterer, ja så må du sætte dem på...
Det er trodsalt kundene der har ret

Jeg havde ikke mulighed for at fange kunden desværre Den bliver hentet her idag....

Anmeld

18. november 2010

mariamiss6

isabellamor skriver:

kjolen minder lidt om den fra askepot, (den musene laver til hende)

Hehe tak skal du have og hvor ser du i øvrigt godt ud med din mave (pssssst har du genkendt mig endnu?)

Anmeld

18. november 2010

Silas&Mille

Hold fast hvor er den blevet god

Den kan du godt være stolt af.
Synes det passer rigtig godt med det hvide stykke foran, i stedet for at den er helt lyserød

Anmeld

18. november 2010

mariamiss6

MoriSverige skriver:

Hold fast hvor er den blevet god

Den kan du godt være stolt af.
Synes det passer rigtig godt med det hvide stykke foran, i stedet for at den er helt lyserød

Tak skal du have :D

Anmeld

18. november 2010

Zafir

mariamiss6 skriver:

Tusind tak alle tøserne

Jeg besluttede at smide både sløjfen og MASSER af blomster på, dog kun i 1 farve, en "sart" lilla, som jeg synes passer den lyserøde farve...

På sløjfen tog jeg rester af det lyserøde fra kjolen, og smed en dråbe Christmas red i, så den blev en lidt anden rød farve en resten af kjolen....

Det pyntede

Anmeld

18. november 2010

Isabella_mor

mariamiss6 skriver:

Hehe tak skal du have og hvor ser du i øvrigt godt ud med din mave (pssssst har du genkendt mig endnu?)

tak tak... 

nej det har jeg altså ikke...

Anmeld

18. november 2010

Isabella_mor

mariamiss6 skriver:

HAHA jooo nu kan jeg sgu da godt genkende dig   jeg har da mødt dig til vikingehalløjet da min kæreste spillede med for 2½ år siden...   skægt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.