Barbie kage - masser af fejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.044 visninger
29 svar
0 synes godt om
17. november 2010

mariamiss6

Jeps her er min første Barbie kage....

Hmmmm jeg koncentrerede mig meget lidt om opsmøringen, for det var nemlig meningen kjolen skulle falde løst om kagen... Men på grund af den dummeste fejl (at isætte dukken før overtrækning) endte jeg altså med at have et stykke der var for kort til at nå om hele kagen, og jeg måtte løse det med et par ekstra stykker for at skjule en del af kagen ved siden af det hvide stykke foran.

Kunden har egentlig bedt om en masse blomster på kjolen, selvfølgelig de helt små, og med en sølvkugle i midten af hver blomst. Men jeg kan sgu ikke finde ud af, om det bliver for meget, altså om det vil ødelægger kjolen?

Bortset fra det, så overvejer jeg kraftigt at sætte en sløjfe om livet af hende.... altså som et bånd med sløjfe midt foran....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Steph_Laurits

Den er da blevet flot

Anmeld

17. november 2010

mariamiss6

StephanieJ skriver:

Den er da blevet flot

Tak tak, men der mangler som minimum en bette sløjfe, tror jeg

Anmeld

17. november 2010

SaraLM

Jeg ville snakke med kunden omkring de blomster du nævner, og hvis vedkommene insisterer, ja så må du sætte dem på...
Det er trodsalt kundene der har ret

Anmeld

17. november 2010

Isabella_mor

kjolen minder lidt om den fra askepot, (den musene laver til hende)

Anmeld

17. november 2010

Mussi30

Jeg synes også det ville være synd med et hav af små blomster, men hvis det er det de vil have.

Måske foreslå at følge Askepot temaet med sløjfen og livet og et par sløjfer nederst på kjolen

Anmeld

17. november 2010

Steph_Laurits

mariamiss6 skriver:

Tak tak, men der mangler som minimum en bette sløjfe, tror jeg

Jeg syntes, sløjfe eller ej at du kan være MEGET tilfred!

Anmeld

17. november 2010

Mussi30

Uh her er en kage til inspiration også:

http://www.flickr.com/photos/bonboneh/3590774775/

Jeg elsker i øvrigt den måde du har lavet toppen af kjolen på. Simpelt, men det ligner en million

Anmeld

17. november 2010

twinboys

Synes den er viiiiiiiiiiildt flot... det eneste jeg kan finde ud af med kager, ja det er at spise dem... thi hi

Anmeld

17. november 2010

Zafir

Jeg gir dig ret i at opsmøringen kunne have været bedre, men som du sagde, at du havde regnet med en draperet kjole, såååeee

UDOVER det, så syntes jeg den er fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.