At blive hængt ud på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Okay.... 

ja det er jo svært at sige hvad du kan sige til dine klasse"kammerater" som lukker munden på dem....

Måske noget med at hun må have fundet videoen interessant/god/behjælpelig, siden hun fik lyst til sådan at dele den med folket.... Og så er det altid godt at vende ryggen til og gå et andet sted hen, efter sådan en kommentar, så de ikke kan svare igen

Ja. Jeg har ikke svaret på det. Men jeg anmeldte det pga. kommentarene. Og så har jeg slettet alle fra skolen, som jeg ikke snakker med. Nu gider jeg bare ikke mere pis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Kløver

Anonym skriver:

Og det har jeg ikke. Men det er vel ikke ulovligt, når det er fra Youtube?

hvis du selv har lagt filmen på youtube, har du jo selv lagt den på nettet, til fri afbenyttelse, så må man lade være med at lægge noget på youtube man ikke ønsker videre, kunne bedre forstå det hvis man havde lagt en video eller privat billede, på feks en lukket profil på facebook, og folk begyndte at sende rundt, men man skal være varsom med hvad man lægger på nettet, og måske det bare er positivt ment, at de har delt videoen

Anmeld

17. november 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

hvis du selv har lagt filmen på youtube, har du jo selv lagt den på nettet, til fri afbenyttelse, så må man lade være med at lægge noget på youtube man ikke ønsker videre, kunne bedre forstå det hvis man havde lagt en video eller privat billede, på feks en lukket profil på facebook, og folk begyndte at sende rundt, men man skal være varsom med hvad man lægger på nettet, og måske det bare er positivt ment, at de har delt videoen

Jeg har ikke så meget imod de har delt videoen (undskyld mig, hvis jeg ikke fik det ud). Men jeg flipper derimod over de kommentarer der kom. Det var jo ikke ligefrem pæne, der blev sagt! Man behøver jo ikke tilsvine og mobbe folk, pga. deres hobby, vel?

Anmeld

17. november 2010

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har ikke så meget imod de har delt videoen (undskyld mig, hvis jeg ikke fik det ud). Men jeg flipper derimod over de kommentarer der kom. Det var jo ikke ligefrem pæne, der blev sagt! Man behøver jo ikke tilsvine og mobbe folk, pga. deres hobby, vel?

nej selvfølgelig ikke, men nu ved jeg jo hller ikke hvad for kommentarer folk har lavet, men er da trels, kan jeg godt se

Anmeld

17. november 2010

Vial

Folk kan være så onde.

Jeg har altid været rap i replikken, og ville nok svare, at det faktisk dækker over en fetish, som du ikke har lyst til at komme nærmere ind på, da det med servietterne kun er toppen af isbjerget!

Og så ville jeg tilføje, at det vel også er en form for hobby at hænge andre ud, men det med servietterne alligevel kræver færre ofre.

Anmeld

18. november 2010

Chamomile

Trist at folk skal skrive ubehagelig ting. Kram til dig

Anmeld

18. november 2010

Chamomile

Trist at folk skal skrive ubehagelig ting. Kram til dig

Anmeld

18. november 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Ja. Jeg har ikke svaret på det. Men jeg anmeldte det pga. kommentarene. Og så har jeg slettet alle fra skolen, som jeg ikke snakker med. Nu gider jeg bare ikke mere pis.

det er da klart....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.