At blive hængt ud på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Anonym trådstarter

Hold k*ft, hvor jeg er gal og sur ligenu! Og ikke mindst ked af det! Tidligere på året lavede jeg video med noget servietfoldning, fordi jeg fik vildt mange henvendelser på bloggen med, hvordan man gjorde.  Men nu har en fra min klasse så fundet den, og lagt den ud på sin facebook. Godt så! Så blev man da lige hængt ud der. Dejligt at få at vide man er vildt nedern, har ingen venner, alt for meget fritid, eller så klam som man overhovedet kan være pga. en f*ucking video. Jeg frygter f*ndme for imorgen! Jeg kan næsten regne ud nu hvordan det bliver! Det lyder måske som en meget basal ting, men det er squ ikke sjovt. Jeg trives ikke i den klasse, og frygter hver morgen at tage i skole, fordi jeg ved de er der. Jeg kan ikke vide mig sikker, og bliver mobbet ved ingenting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Anonym trådstarter

Og dem der ved hvem jeg er. Hold det lige tæt...

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

Det er ulovligt at stjæle andres ting og lægge dem ud på nettet forskellige steder. Det er kun tilladt hvis du som indehaver af filen har sagt god for det.

Anmeld

17. november 2010

Anonym trådstarter

Og det har jeg ikke. Men det er vel ikke ulovligt, når det er fra Youtube?

Anmeld

17. november 2010

mariamiss6

Har de da skrevet ved videoen at du er underlig og alt det du selv sagde lige før?

Eller har hun bare delt videoen på facebook?

Anmeld

17. november 2010

Isabella_mor

stå da ved det.. vær stolt over at det er noget DU kan finde ud af.. det er vel også det du er ellers havde du ikke lavet den

Anmeld

17. november 2010

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

stå da ved det.. vær stolt over at det er noget DU kan finde ud af.. det er vel også det du er ellers havde du ikke lavet den

Tja. Jeg er squ da vildt stolt over at kunne sådan noget, men min selvtillid er efterhånden i bund. Nu har jeg stået model til det der i snart 3 år, og jeg kan ikke overskue det mere

Anmeld

17. november 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Har de da skrevet ved videoen at du er underlig og alt det du selv sagde lige før?

Eller har hun bare delt videoen på facebook?

Ja, plus alle de kommentarer der kom. Har åbenbart delt den fra Youtube.

Anmeld

17. november 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Ja, plus alle de kommentarer der kom. Har åbenbart delt den fra Youtube.

Okay.... 

ja det er jo svært at sige hvad du kan sige til dine klasse"kammerater" som lukker munden på dem....

Måske noget med at hun må have fundet videoen interessant/god/behjælpelig, siden hun fik lyst til sådan at dele den med folket.... Og så er det altid godt at vende ryggen til og gå et andet sted hen, efter sådan en kommentar, så de ikke kan svare igen

Anmeld

17. november 2010

Isabella_mor

Anonym skriver:

Tja. Jeg er squ da vildt stolt over at kunne sådan noget, men min selvtillid er efterhånden i bund. Nu har jeg stået model til det der i snart 3 år, og jeg kan ikke overskue det mere

så brug det der er tilbage af din selvtillid til at bygge mere op, lad ikke folk træde på dig. vær stærk og lad være med at benægt hvem du er bare fordi at andre måske ikke lige syntes du er perfekt i deres øjne...  du skal jo ikke bruge DEM til noget...  vær stolt af dig og gør hvad du lyster.. skid på andres meninger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.