Lære at bruge sut. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Kristina V

Update:

Min lille mand sov med den i middags. Dyppede den en 10 gange i paradismos. Mega klamt og klistert blev det, men han tog den. så har jeg prøvet nogle gange i løbet af dagen, og til aften lagde jeg mig ind i sengen med ham, gav ham hans nat flaske og lå efter og prøvede med sutten uden noget på. Han skabte sig i 5 min. Men snag lidt osv så haps og snork Lad os håber lidt træning gør det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Mussen2

Kristina V skriver:

Update:

Min lille mand sov med den i middags. Dyppede den en 10 gange i paradismos. Mega klamt og klistert blev det, men han tog den. så har jeg prøvet nogle gange i løbet af dagen, og til aften lagde jeg mig ind i sengen med ham, gav ham hans nat flaske og lå efter og prøvede med sutten uden noget på. Han skabte sig i 5 min. Men snag lidt osv så haps og snork Lad os håber lidt træning gør det!

Sådan!!! Godt klaret. Når han så er blevet mega glad for den, ka du se frem til at skulle serviceret ham om natten når han "taber" den men det er selvfølgelig kun en periode.

Jeg synes det er så skønt at kunne give sutten op til sengetid og bare se hvordan den går i øjenene hver gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.