Anonym skriver:
Tusind tak for dit svar!
Dejligt at høre fra en tidligere DP'er hvordan du har håndteret det.. Jeg mener bestemt også at det er hendes opgave at trøste min søn når han bliver ked.. Men når hun ringer og jeg kan høre mit barn i græde i baggrunden kan jeg bare ikke andet end at hoppe på cyklen og køre ned og kysse og kramme ham
Som du selv skriver, så bliver man som forælder også rigtig ked af det!
Men som jeg skriver til Ladydan, så formår hun bare at få mig til at føle mig som en lorte mor der bare vil af med mit barn! Og sådan er det bare slet slet ikke!!
Hun passer sit eget barn og et andet barn (lad os kalde barnet X) og en dag sagde hun så til mig:
"X var også meget ked af det i starten og græd i lang tid, men nu er der ingenting og h*n er tryg ved mig.. Men X's forældre gav sig jo også god tid til at køre X ind".. HVAD?!?! Og det gør jeg ikke eller hvad?
Nå, men tusind tak for dit input.. 
Synes hun er MEGET uproffessionel, og jeg ville flytte.
Hun nedgør dig og sætter dig i en usikker position hvor hun gør dig meget usikker på din rolle, og det er bare ikke i orden. Hun skal jo gøre det fuldstændig modsatte.
hun skal jo støtte og bakke op og sørge for at det bliver nemt for ham og dig og hende, men det gør hun jo slet ikke.
Hun skal også lige huske at det bestemt ikke er alle der er så heldige at have god tid, mange får altså pladser meget meget sent og er nærmest nødt til at kaster deres barn i armene fuld tid første dag hos DP, så hun må sku lige tage at blive lidt prof.
Anmeld