Indkøring i DP/VS - hvor lang tid? (Langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Anonym trådstarter

Carina1984 skriver:

Må jeg spørge hvor hun er dp? Du ka skrive en privat besked til mig
Ku godt lyde som hende vi fik tilbudt men heldigvis sagde nej til selvom hun blev sur

Kan se at du er fra Holbæk, så tror ikke at det er den samme. Hun er i Kbh..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Jeg kan godt se hvad du mener.. Men jeg ville alligevel få ham flyttet hurtigst muligt. Hun har helt klart ikke overskud til din søn, og det med at spørge hvornår du henter ham kan jeg bare slet ikke acceptere. Hun har en åbningstid og så slut.

Ved du er skeptisk men der er MASSE af gode DP'er derude

Tak..

Ja, jeg får bare ondt i hjertet ved tanken om at han skal flytte DP/VS tre gange på ½ år.. Men jeg får også ondt i hjertet ved tanken om at han skal være et sted hvor der ikke er overskud til ham..

Åh, det er sgu et dilemma jeg står i lige nu  

Anmeld

17. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Se, DET er en god indkøring!! Hvor er det dog dejligt for jer at det gik så smertefrit..

Ja, jeg synes bare at det er så synd for ham at skulle rykke rundt 3 gange på et halvt år.. Og nej, snot burde ikke være en grund til at blive hjemme.. Helt ærligt manner - små børn er snottet on/off fra nu af og til april..

Åh, det er simpelthen SÅ svært.. Men tusind tak for dit svar!

Velbekomme Hvis I beslutter jer for at han skal blive hos den nuværende DP, var det så en mulighed at starte med "ny" indkøring fra på mandag og så gøre det som beskrevet?

Anmeld

17. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Velbekomme Hvis I beslutter jer for at han skal blive hos den nuværende DP, var det så en mulighed at starte med "ny" indkøring fra på mandag og så gøre det som beskrevet?

Ja, i mine øjne kunne det meget vel være en mulighed.. Men hvis hun skal stille sig på bagbenene og ringe hver gang han siger det mindste, så kommer det nok ikke til at fungere..

Anmeld

17. november 2010

Valle81

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar!

Dejligt at høre fra en tidligere DP'er hvordan du har håndteret det.. Jeg mener bestemt også at det er hendes opgave at trøste min søn når han bliver ked.. Men når hun ringer og jeg kan høre mit barn i græde i baggrunden kan jeg bare ikke andet end at hoppe på cyklen og køre ned og kysse og kramme ham  Som du selv skriver, så bliver man som forælder også rigtig ked af det!

Men som jeg skriver til Ladydan, så formår hun bare at få mig til at føle mig som en lorte mor der bare vil af med mit barn! Og sådan er det bare slet slet ikke!!

Hun passer sit eget barn og et andet barn (lad os kalde barnet X) og en dag sagde hun så til mig:

"X var også meget ked af det i starten og græd i lang tid, men nu er der ingenting og h*n er tryg ved mig.. Men X's forældre gav sig jo også god tid til at køre X ind".. HVAD?!?! Og det gør jeg ikke eller hvad?

Nå, men tusind tak for dit input..  

Synes hun er MEGET uproffessionel, og jeg ville flytte.

Hun nedgør dig og sætter dig i en usikker position hvor hun gør dig meget usikker på din rolle, og det er bare ikke i orden. Hun skal jo gøre det fuldstændig modsatte.

hun skal jo støtte og bakke op og sørge for at det bliver nemt for ham og dig og hende, men det gør hun jo slet ikke.

Hun skal også lige huske at det bestemt ikke er alle der er så heldige at have god tid, mange får altså pladser meget meget sent og er nærmest nødt til at kaster deres barn i armene fuld tid første dag hos DP, så hun må sku lige tage at blive lidt prof.

Anmeld

17. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, i mine øjne kunne det meget vel være en mulighed.. Men hvis hun skal stille sig på bagbenene og ringe hver gang han siger det mindste, så kommer det nok ikke til at fungere..

Nej, det ville jeg heller ikke kunne leve med

Anmeld

17. november 2010

prettybutterfly

Tror sku jeg alligevel ville vælge at flytte ham.... men kan godt se det er MEGAAA svært!

Her var Natalie kørt ind i vuggestue på under 1 uge. Der gik dog lige lidt længere før hun smilende vinkede farvel, men hun var absolut glad hver gang vi har hentet hende, også den første uge!

Anmeld

18. november 2010

serinasmor

Her er vi ikke startet på indkøringen endnu .. jeg glemte faktsik også at spørge dp hvor længe hun troede det ville tage .... men jeg regner da bestemt ikke med det kommer til at tage mere end en uges tid ... det lød heller ikke på dp som om det var noget der tog flere uger ... hvilket det jo også er de færeste der har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.