Skriver som ano, da jeg ikke ved om mn DP eller de andre forældre er på baby.dk 
Mit spørgsmål er:
Hvor lang tid tog det jer at køre jeres børn ind i DP/VS?
Jeg spørger fordi jeg er dybt frustreret over vores nye DP..
Min søn er 11 mdr. og vi fik d. 4. november plads til ham hos en nyopstartet DP.. Jeg var til at starte med lidt skeptisk over at hun er HELT ny (hun startede d. 1. september), men valgte at give hende en chance og se hende an..
Da jeg var nede og møde hende første gang fik jeg egentlig et fint indtryk af hende og valgte at sige ja tak til pladsen.
Nu har vi så d. 17. november og min søn er stadig ikke kørt ind.. Og det frustrerer mig!
Sådan her har det forløbet indtil videre:
Torsdag, fredag og mandag var jeg hos hende sammen med ham 1 - 2 timer. Tirsdag var han der en time til formiddag alene. Onsdag skulle hun til rytmik med børnene og mente at jeg skulle tage med og derefter tage min søn med hjem. Torsdag siger jeg så til hende at nu skal han altså have et par timer alene hos hende. Kunne mærke at hun bestemt ikke var glad for det, men gik med til at han skulle spise frokost hos hende og så skulle jeg hente ham og tage ham med hjem. Da kl. så er 11 ringer hun til mig og siger at min søn er dybt ulykkelig og jeg skal komme og hente ham. Jeg skynder mig at komme ned og hente ham, og lige så snart jeg har siddet med ham i 2 min er der ingenting! Hun siger så at han er meget snottet og derfor skal blive hjemme fredag.
WHAT!?!?! Blive hjemme pga. snot?!?!?
Da jeg kommer hjem ringer jeg til områdepædagogen og forklarer hvad min DP har sagt og det forstår hun ingenting af. Så jeg skriver til min DP at vi altså kommer fredag, da han jo BARE er snottet og ikke er utilpas eller noget.
Jeg kommer så ned med ham fredag kl. 10.20 (vi skulle lige et smut til lægen inden) og hun siger så "Så synes jeg at du skal hente ham kl. 12".. Øhh? Så efter en uges indkøring skal han kun være der 1½ time? Jeg siger så at jeg synes at han skal spise frokost og sove til middag hos hende og så henter jeg ham bagefter.. Igen virker hun ikke glad ved det jeg siger, men går med til det. Hun ringer så til mig kl. 13.30 og siger at han er vågen og nu skal jeg hente ham. Da jeg kommer derned har han ikke engang fået sit "sovetøj" af, så han render rundt indenfor med en fleecetrøje på udeover sit normale tøj. Hmm..
Mandag og tirsdag (i denne uge) har hun barn syg og derfor holder jeg min søn hjemme.
Idag afleverer jeg ham kl. 8 og det første hun nærmest spørger mig om er "Hvornår bliver han hentet i dag?".. Jeg svarer hende at min tanke var at han skulle have en hel dag (til ved 14 tiden) da vi nu har været i gang med indkøring i 2 uger.. Hun siger så at vi jo lige skal tænke på at nu har det lige været weekend og hun har haft barn syg, så mon ikke vi skal give ham en kort dag til ved 11-12 tiden.. HVORNÅR ER DET LIGE AT HAN SKAL VÆNNE SIG TIL AT VÆRE HOS DIG?!?!?! (det sagde jeg så ikke lige, men det tænkte jeg bare

Hun ringer så da kl. er 11.30 og siger at jeg skal komme og hente ham fordi han er ked af det og har grædt i en time.. Jeg skynder mig ned til ham, og ja, han græder, men jeg kan TYDELIGT se at så længe har han sgu heller ikke grædt.. Igen går der 5 min og så er han glad igen..
ÅH ALTSÅ!!! For mig at se magter hun ikke opgaven med 3 børn og derfor er det "nemmeste" at sige at min søn er ked af det og at jeg må hente ham..
Sagen er så også den at vi skal flytte i starten af næste år (højst sandsynligt til en anden kommune) og jeg synes bare at det er SÅ synd for min dreng hvis han skal kæres ind et nyt sted nu, for så at flytte igen om nogle måneder..
Nå, nu kom jeg ud med mine frustrationer og det var rart! 
Kom gerne med input til hvad du synes om denne situation og hvor lang tid indkøringen tog med jeres børn?