Vi søger modeller til vores nye online bureau

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Louisiana

Louisiana28 skriver:

Jeg kan ikke komme ind på jeres hjemmeside

Så virkede det. Men synes det er lidt underligt, at man skal betale jer 500 kr. for at få sit barn med hos jer..!! Hvad går de penge til??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Manakauapo

Altså det er jo det samme med www.onlinecasting.dk. Jeg mener jeg giver godt 500-1000 kr om året for at stå i deres kartotek. Men jeg syntes nu pengene er godt givet ud, når man som jeg søger modeljobs.

Pengene går vel til opretholdelse af diverse ting. Jeg har faktisk aldrig tænkt over det. Bare tænkt at det var da meget cool

Anmeld

17. november 2010

Malene84

Hmmm... er der nogen af jer der er interesseret i det? tænker bare over Carolines tråd for nogle uger siden... der sys næsten alle at det var en dårlig ide, og at de aldrig selv ville have deres børn skulle være modeller...

Anmeld

17. november 2010

Ranarupta

Jeg kunne sagtens være interesseret, hvis jeg fandt vilkårene fine. Men IKKE når man skal betale for det.

Som model betaler man heller ikke for at være i stald hos et bureau.

Anmeld

17. november 2010

Celina med C

Kære forældre.

Vores koncept er skruet sådan sammen, at vi er nødt til at tage penge for at jeres børn kan være med i vores kartotek.

Pengene går hovedsageligt til markedsføring og aflønning af personer som hjælper med at skaffe jobs. Derudover betaler vi for lokaler, stylister og en koerograf, som 2 gange om året vil lære vores børn at samarbejde, posere og gå catwalk. På den måde sikrer vi os at vi kan komme ind til de store modeshows, fordi vi er en "dygtig" gruppe.

Så er der selvfølgelig lønninger og husleje, som alle andre steder.

Det der er til overs, går til velgørende formål, især hjælp til børn i Verden, som lider af sygdomme eller kan få en bedre fremtid med vores støtte.

Vi lover ikke nogen jobs, men vi kæmper for det hele året.

Vi kan desværre ikke gøre det billigere.

Men når nu vi kun har 50 modeller i hver alder og køn, så er chancen faktisk rimelig stor for at børnene min. 1 gang prøver at være model på et tidspunkt.

Ikke alle er egnet til den slags og heller ikke alle forældre bryder sig om at "udstille" deres børn, men de forældre og børn som rent faktisk har prøvet det, har en meget afslappet holdning til det. Det skyldes at vi alle i reklame- og modebranchen ved hvad vi laver, er gode mod børnene og selvfølgelig aldrig presser børn som om de var voksne, som det man ser på TV. Det er på børnenes og mor og fars præmisser altid! Det er faktisk ganske spændende og sjovt.

Ellers ville vi aldrig være startet med det her.

Vi elsker børn og de elsker og stoler trygt på os voksne. Sådan skal det blive ved med at være.

Vi vælger meget omhyggeligt hvilke firmaer og reklamebureauer vi vil samarbejde med. Alm. nye eller små fotografer, kan IKKE bestille vores modeller til småjobs eller til at forny deres portefølge. Vi beskytter vores børn og sørger for at alle jobs er noget der tjenes penge på.

I er velkomne til at læse lidt mere på hjemmesiden,

og skriv endelig en mail til os, så I kan læse vores velkomstbrev også.

Der er som sagt begrænsede pladser, så snart slutter denne tråd, da vi allerede i dag med det her opslag har fået 15-20 mails med nyfødte. kun 2-3 stykker er drenge, så drenge er stadig velkomne.

Der vil være en venteliste til de som ikke når med første år, men måske udvider vi i løbet af 2011.

VI SES!

Venlig hilsen

Celina og Sebastian

www.børnemodel.dk

Anmeld

17. november 2010

Celina med C

eliasogmor skriver:

hvor foregår det henne??

Kun online.

Firmaerne og reklamebureauerne finder os helt automatisk, når de f.eks. søger på Google efter børnemodeller.

Håber det var svar nok.

K.h. Celina

www.børnemodel.dk

Anmeld

17. november 2010

Noneother

Ro på. Det er bare et tilbud. -man behøver ikke være med, hvis man ikke har lyst.

Anmeld

17. november 2010

tinasmor

Min datter var også tilknyttet et kendt modelbureau som baby 0-2 år (hvorefter jeg ikke længere kunne tage fri for at tage med rundt) Det kostede ingenting og vi var ude ca en gang hver anden måned. Så var hun også med i et eller anden "reklame-tv" agtig noget. Jeg havde mine tvivl fordi jeg, da jeg ankom der ud fik at vide at det kostede 500 kr. Jeg hørte overhoved aldrig for fra dem. Og senere mødte jeg en som kendte ham den "professionelle" fotograf. De havde læst til lærer sammen for et par år siden og der havde han aldrig nævt noget om at han var eller ville være fotograf.

Ikke at jeg på nogen måde sammenligner, men siger bare, at jeg personligt aldrig igen vil tilmelde mig noget hvor man skal betale for at være tilknyttet et sted. 

Anmeld

17. november 2010

Muffinmus

DK skriver:

Altså Kirstine har været børnemodel da hun var lille. Der skulle vi altså ikke betale for at hun var i stald hos dem. Og vi fik en fast timepris på ca. 300 kr. mener jeg, inkl. kørsel over ca. 30 min.

Hvordan kan det være at jeres modeller skal betale for at være med? Det virker lidt som en forretning for jer at alle forældre betaler 500 kr. per år for at barnet er med, hvordan kan man vide om de penge bliver tjent ind igen? Og hvor mange jobs har i?

meget tankevækkende da det jo er et job, ikke en ydelse børnen skal yde for dem????

Min veninde gjorde det samme som barn, kom til model shoots...til 3000 kr og fik ikke et eneste job. triste penge, men fine fotos hun fik, dog ret dyre:-)

Anmeld

18. november 2010

Celina med C

MariaE skriver:

meget tankevækkende da det jo er et job, ikke en ydelse børnen skal yde for dem????

Min veninde gjorde det samme som barn, kom til model shoots...til 3000 kr og fik ikke et eneste job. triste penge, men fine fotos hun fik, dog ret dyre:-)

Kære skeptikere

Der findes mange fuskerfirmaer derude. Jeg betalte selv 4000 kr. engang da jeg selv var teenage-pige, for at lære at gå catwalk og vi fik et VHS videobånd og 3-4 store fotos med hjem. Det var så meningen at vi som var med, også skulle stå i deres kartotek. Jeg og flere af de andre deltagere hørte aldrig fra dem igen.

De hed vist PB Action.

Behøver jeg virkelig forklare at vi gør det her med hjertet på det rette sted? Gevindsten er at vi støtter velgørende formål, hvis der er et overskud.

Vi har et godt navn, som er nemt at finde på Google for hele branchen.

Og ja, det ER jo kun et tilbud.

Nu vil jeg ikke sige mere i den sag.

Kærlig hilsen

Celina

www.børnemodel.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.