Vi søger modeller til vores nye online bureau

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.536 visninger
41 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Celina med C

Hej alle.

Henrik har givet os lov til at søge modeller herinde til vores nye online modelbureau for børn i alderen 0-14 år.

Hjemmesiden er nem at finde for reklame- mode- og filmbranchen, fordi den hedder noget så nemt som www.børnemodel.dk

Der er et begrænset antal pladser i vores kartotek, så det er først-til-mølle og ellers kommer børnene på en venteliste.

Vi mangler selvfølgelig lidt flere flotte drengebørn, så I er velkomne til at se om det er noget for Jer.

Vi glæder os til at gå igang den 1. december.

Med venlig hilsen

Celina og Sebastian

www.børnemodel.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

eliasogmor

Celina med C skriver:

Hej alle.

Henrik har givet os lov til at søge modeller herinde til vores nye online modelbureau for børn i alderen 0-14 år.

Hjemmesiden er nem at finde for reklame- mode- og filmbranchen, fordi den hedder noget så nemt som www.børnemodel.dk

Der er et begrænset antal pladser i vores kartotek, så det er først-til-mølle og ellers kommer børnene på en venteliste.

Vi mangler selvfølgelig lidt flere flotte drengebørn, så I er velkomne til at se om det er noget for Jer.

Med venlig hilsen

Celina og Sebastian

www.børnemodel.dk

hvor foregår det henne??

Anmeld

17. november 2010

Pige2009

eliasogmor skriver:

hvor foregår det henne??

Det er jo løbende, at man får jobs. Prøv at tjekke hjemmesiden

Anmeld

17. november 2010

mor-til-vanessa

Celina med C skriver:

Hej alle.

Med venlig hilsen

Celina og Sebastian

www.børnemodel.dk

det vil min datter gerne.

hvordan og hvorledes skal vi tage kontakt?

hilsen liv

Anmeld

17. november 2010

karina pigen

Celina med C skriver:

Hej alle.

Med venlig hilsen

Celina og Sebastian

www.børnemodel.dk

må nok heller vente til jeg har født. heheh

Anmeld

17. november 2010

DK

Altså Kirstine har været børnemodel da hun var lille. Der skulle vi altså ikke betale for at hun var i stald hos dem. Og vi fik en fast timepris på ca. 300 kr. mener jeg, inkl. kørsel over ca. 30 min.

Hvordan kan det være at jeres modeller skal betale for at være med? Det virker lidt som en forretning for jer at alle forældre betaler 500 kr. per år for at barnet er med, hvordan kan man vide om de penge bliver tjent ind igen? Og hvor mange jobs har i?

Anmeld

17. november 2010

sbs78

DK skriver:

Altså Kirstine har været børnemodel da hun var lille. Der skulle vi altså ikke betale for at hun var i stald hos dem. Og vi fik en fast timepris på ca. 300 kr. mener jeg, inkl. kørsel over ca. 30 min.

Hvordan kan det være at jeres modeller skal betale for at være med? Det virker lidt som en forretning for jer at alle forældre betaler 500 kr. per år for at barnet er med, hvordan kan man vide om de penge bliver tjent ind igen? Og hvor mange jobs har i?

Sjovt jeg har tænkt det samme!!

Anmeld

17. november 2010

Lady Marion <3

Man skal og må aldrig betale for at ens børn må stå i et model kartotek ,, Det er fup og svindel   ,, Det er jo ungerne der skal tjene penge ..

Anmeld

17. november 2010

Lillefe

Ha ja det er jo typsik så skal man betale for det...

Anmeld

17. november 2010

Louisiana

Jeg kan ikke komme ind på jeres hjemmeside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.