Lise skriver:
Jeg synes det lyder meget fornuftigt
Vi er heller ikke gode til rugbrødder herhjemme, men øver da hver dag.
Casper får
havregrød med æblemos til morgenmad
100-150 ml mme inden formiddagslur
øllebrød + frugtmos til middag
100-150 mme inden eftermiddagslur
rugbrød med smøreost, most banan med sveskemos, riskiks eller noget efter lur.
Indtil for nylig fik han glasmos til aften, men endelig vil han spise vores mad. Så nu får han kartoffelmos og hvad der nu er han kan spise..
150 mme at sove på
og ca 200 ml mme om natten.
Og hvor meget bliver det til? ..tælle, tælle.. 550-650 ml i døgnet.. sådan er det! 
Når du giver hende frugt, hvad får hun så? Mest fordi jeg ikke selv kan finde ud af hvad en baby på 8 mdr kan finde ud af... jeg kan jo ikke stikke ham en æblebåd..
Jeg stikker hende faktisk en æblebåd :-) Altså uden skrald. Og hun bliver overvåget intenst mens hun spiser af den... det er måske ikke meget hun får, men hun skraber af med hendes tænder, og så er det god underholdning.
Derudover giver jeg hende frugt i sådan et spisenet... havde egentlig helt glemt at jeg havde det, men den anden dag fandt vi det frem, og det var helt genialt til blommer og mandarin-både og lign, som hun ellers sagtens kunne kløjs i.
Har prøvet med banan, men det bliver noget værre noget. Den bliver ret hurtig så glat at hun ikke kan holde på den.
Generelt synes jeg egentlig at det her mad-noget er død svært! Føler konstant at vi er bagud med et eller andet...