ENDELIG blev min stue færdig....(billedspam max)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Svei

twinboys skriver:

Wauuuwww tillykke hvor er den stue bare blevet super flot... den kan du være stolt af... Glæder mig til at se den i virkeligheden...

Majbritt

Tak søde.. og kom du bare forbi...endelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Karo

Super flot

Anmeld

17. november 2010

Nemesis

Jbk skriver:

Ja, der er sket noget...og tak..

Jo, jeg havde et bord og stole og sofabord, noget jeg havde fået af min far da jeg blev alene og stod og manglede møbler, fint nok men brugt og virkelig ikke rigtig min stil...så jeg ofrede lidt penge og købte nyt...tror det har stået mig i 8000kr med det hele...gulvet var dog dyrt...4500kr og det tapet der koster også lidt..

ja puha der skal spares lidt op for man har til det ;-) men mon ikke også det mentalt er vigtigt for dig at starte på ny..nyt hus, nye ting, nyt liv.

går det ellers godt?+ Og hvad med ungerne har de fundet mere ro?

:-) Sisse

Anmeld

17. november 2010

Svei

ladydan1 skriver:

ja puha der skal spares lidt op for man har til det ;-) men mon ikke også det mentalt er vigtigt for dig at starte på ny..nyt hus, nye ting, nyt liv.

går det ellers godt?+ Og hvad med ungerne har de fundet mere ro?

Jo, det er helt sikkert...jeg kunne slet ikke rumme at se på noget af det andet...har virkelig brug for at slippe alt og starte helt forfra. Har også smidt en masse ud,...og det er rigtig rart.

Drengene trives, selvom jeg godt nok synes jeg hele tiden er et skridt bagud, men sådan er det vel for mange med job og børn og og og og.. men Bertram er glad for skolen og Konrad for bh og så trives de begge meget bedre med kun ats e far hveranden weekend og ikke det rod der var før....og jeg trives med det.

Anmeld

17. november 2010

Pige2009

Hold op, det er blevet godt, Eva! Sikke et lille sødt hus du har Der skal dig og drengene nok blive glade

Anmeld

17. november 2010

Nemesis

Jbk skriver:

Jo, det er helt sikkert...jeg kunne slet ikke rumme at se på noget af det andet...har virkelig brug for at slippe alt og starte helt forfra. Har også smidt en masse ud,...og det er rigtig rart.

Drengene trives, selvom jeg godt nok synes jeg hele tiden er et skridt bagud, men sådan er det vel for mange med job og børn og og og og.. men Bertram er glad for skolen og Konrad for bh og så trives de begge meget bedre med kun ats e far hveranden weekend og ikke det rod der var før....og jeg trives med det.

ja du har da vist fået ryddet op i mange ting ikke kun fysisk :-)

Det er så dejligt når man kan mærke på sine børn at man har gjort det rigtige og så er det jo alt andet værd.

Du skal nok indhente det skridt når du er kommet helt på plads og hverdagen ikke skal rumme istandssættelse og flytning.

Anmeld

17. november 2010

Sofia

Det ser simpelthen bare virkelig godt ud, sikke da en forandring

Anmeld

17. november 2010

Svei

ladydan1 skriver:

ja du har da vist fået ryddet op i mange ting ikke kun fysisk :-)

Det er så dejligt når man kan mærke på sine børn at man har gjort det rigtige og så er det jo alt andet værd.

Du skal nok indhente det skridt når du er kommet helt på plads og hverdagen ikke skal rumme istandssættelse og flytning.

Ja, der er blevet gjort op med en del...indeni og udenpå..

Anmeld

17. november 2010

Koen.

Hold op hvor er det flot

Anmeld

17. november 2010

Vingummien

det ser sgu da lækkert ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.