ENDELIG blev min stue færdig....(billedspam max)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

SiLiMiMa

igen:

superfedt gulv forøvrigt!!!!

knus heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Laulund87

Ej hvor er det fedt Eva

Anmeld

17. november 2010

BechHannibal

Hold da op en forandring, sikke en skøn stue. Lækkert gulv

Anmeld

17. november 2010

Svei

Tusind tak søde piger...ja, havde jo ikke rigtig nogle penge til at købe nyt for så det blev billige møbler og nyt betræk til gamle sofaer..

Gulvet er bare det gamle fra 1943 da huset blev opført og så er det ellers blevet afhøvlet...er selv overrasket over hvor pænt det faktisk blev..

Anmeld

17. november 2010

Laulund87

Jbk skriver:

Tusind tak søde piger...ja, havde jo ikke rigtig nogle penge til at købe nyt for så det blev billige møbler og nyt betræk til gamle sofaer..

Gulvet er bare det gamle fra 1943 da huset blev opført og så er det ellers blevet afhøvlet...er selv overrasket over hvor pænt det faktisk blev..

Det er utroligt hvad man kan gøre for små penge!

I love it!

Anmeld

17. november 2010

Svei

Laulund87 skriver:

Det er utroligt hvad man kan gøre for små penge!

I love it!

Tak søde... ja, man må jo få det bedste ud af det når nu der kun er lidt penge...

Anmeld

17. november 2010

Nemesis

hold da op hvor er det blevet godt! Sikken en forandring med gulvene...hold da helt op.

fedt tapet..har det mønser som wall stickers.. har bare ikke fundet et sted at sætte det op :-)

Havde du ikke møbler i det andet hus som du har taget med dig??

:-) Sisse

Anmeld

17. november 2010

Laulund87

Jbk skriver:

Tak søde... ja, man må jo få det bedste ud af det når nu der kun er lidt penge...

Nemlig!

Anmeld

17. november 2010

twinboys

Wauuuwww tillykke hvor er den stue bare blevet super flot... den kan du være stolt af... Glæder mig til at se den i virkeligheden...

Majbritt

Anmeld

17. november 2010

Svei

ladydan1 skriver:

hold da op hvor er det blevet godt! Sikken en forandring med gulvene...hold da helt op.

fedt tapet..har det mønser som wall stickers.. har bare ikke fundet et sted at sætte det op :-)

Havde du ikke møbler i det andet hus som du har taget med dig??

:-) Sisse

Ja, der er sket noget...og tak..

Jo, jeg havde et bord og stole og sofabord, noget jeg havde fået af min far da jeg blev alene og stod og manglede møbler, fint nok men brugt og virkelig ikke rigtig min stil...så jeg ofrede lidt penge og købte nyt...tror det har stået mig i 8000kr med det hele...gulvet var dog dyrt...4500kr og det tapet der koster også lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.