Bricanyl til hoste hos baby - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Henri84

De andre ting kan give lignende bivirkninger, det sker bare sjældnere og er som regel ikke så voldsomme..
Jeg har fået forklaret at en mixtur går ind og påvirker hele kroppen, derved større bivirkninger og mindre virkning, hvorimod airomir, ventoline og lignende som skal gives med maske virker lokalt, og derfor giver større virkning og færre bivirkniger da det ikke kommer rundt i kroppen på samme måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Malthes mor

Henri84 skriver:

De andre ting kan give lignende bivirkninger, det sker bare sjældnere og er som regel ikke så voldsomme..
Jeg har fået forklaret at en mixtur går ind og påvirker hele kroppen, derved større bivirkninger og mindre virkning, hvorimod airomir, ventoline og lignende som skal gives med maske virker lokalt, og derfor giver større virkning og færre bivirkniger da det ikke kommer rundt i kroppen på samme måde..

Godt skrevet

Anmeld

18. november 2010

Eliza/lykke

Hej igen

Jeg har valgt ikke at give hende bricanyl. Hun hoster ikke så meget, kun når hun har snot i næsen og skal sige brøle lyde. Jeg tør ikke, hvis hun får de bivirkninger.

Så længe det kun er en almindelig forkølelse, så lader jeg tiden klare det. Jeg har hævet hendes seng og gir hende saltsvandsdråber og kamillete om aftenen til at smøre halsen lidt med.

hun har det fint, har ikke feber og vejrtræningen er normal. Hun kan godt være lidt pylleret, men det er jo også irreterende at have stoppet næse....

Ellers ser det ud til at hun har det fint igen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.