Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: årlle pus.er hun hårdt ramt?
årlle pus.er hun hårdt ramt?
Nej egentlig ikke så voldsomt - heldigvis, men hun er godt nok pyldret!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej folkensHvad laver I i dag, på sådan en frostfuld onsdag.Jeg har fri fra skole idag Hvilken jo er fuldtænding fantastisk lækkertOg så passer det endda med at vi skulle få vores skabslåger til vores nye gaderobeskab Det bliver så fedtKram
Hej folkensHvad laver I i dag, på sådan en frostfuld onsdag.Jeg har fri fra skole idag Hvilken jo er fuldtænding fantastisk lækkertOg så passer det endda med at vi skulle få vores skabslåger til vores nye gaderobeskab Det bliver så fedtKram
Jeg har også fri i dag, men har så lidt undersvisning, så jeg har normalt mere fri end skole Til gengæld er der jo lektier så det brager
Men sidder og laver en stor opgave, der skal afleveres 13. december
BechHannibal skriver: Jeg sidder og kigger på min fødselsdagsgave fra kæresten, og glæder mig til at for fri fra job så skal vi nemlig ud og have noget lækkert at spise Indtil da har jeg bare tænkt mig at nusse lidt om mig selv og evt. bage en fødselsdagskage til mig selv
Jeg sidder og kigger på min fødselsdagsgave fra kæresten, og glæder mig til at for fri fra job så skal vi nemlig ud og have noget lækkert at spise Indtil da har jeg bare tænkt mig at nusse lidt om mig selv og evt. bage en fødselsdagskage til mig selv
eeeey tillykke med fødselsdagenHer er en kage fra mig heeHåber du får en dejligt dag. Det lyder i hertfald sådan
Dorthe1986 skriver: Jeg har også fri i dag, men har så lidt undersvisning, så jeg har normalt mere fri end skole Til gengæld er der jo lektier så det brager Men sidder og laver en stor opgave, der skal afleveres 13. december
lyder også som en dejlig dagJeg laver også lektier Det var betingelsen af at vi måtte blive hjemme i stedet for at skulle have vikarMin lære er på kursus
Kruse90 skriver: lyder også som en dejlig dagJeg laver også lektier Det var betingelsen af at vi måtte blive hjemme i stedet for at skulle have vikarMin lære er på kursus
Heldigt
Vi har i gennemsnit undervisning 1-2 dage om ugen
Kruse90 skriver: eeeey tillykke med fødselsdagenHer er en kage fra mig heeHåber du får en dejligt dag. Det lyder i hertfald sådan
BechHannibal skriver: Tak og tak for kagenEr sikker på dagen nok skal blive god
Tak og tak for kagenEr sikker på dagen nok skal blive god
Dejligt
jeg startede lidt i 8 med og lave pølsehorn og pizzasegle næsten lige blevet færdig. men ha oss været over og fået lavde IUI-h 3 forsøg. så der krydses finger igen . hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128