dejlig onsdag<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Kruse90

Hej folkens

Hvad laver I i dag, på sådan en frostfuld onsdag.
Jeg har fri fra skole idag Hvilken jo er fuldtænding fantastisk lækkert

Og så passer det endda med at vi skulle få vores skabslåger til vores nye gaderobeskab Det bliver så fedt

Kram>:<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Valle81

Kruse90 skriver:

Hej folkens

Hvad laver I i dag, på sådan en frostfuld onsdag.
Jeg har fri fra skole idag Hvilken jo er fuldtænding fantastisk lækkert

Og så passer det endda med at vi skulle få vores skabslåger til vores nye gaderobeskab Det bliver så fedt

Kram>:<

Fryser og sidder her på baby men Anton sover i barnevognen:0)

Her kl 1106 skal jeg med bussen ind og hente Asta fra skole. Hun skal have hendes veninde Freja med hjem og lege. så står den på hygge med dem og Anton og så kommer Kenny hjem kl 1800.

Så skal der kysses lidt på ham og spises aftensmad, og så er dagen jo gået:0)

Christina

Anmeld

17. november 2010

Frøken Sørensen

Jeg har lige afleveret Lucas i vuggestue og nu skal jeg have malet vores stue færdig  Bagefter skal Lucas hentes og så skal vi mødes med far og så har han sagt han vil forkæle os... Men vi ved ikke med hvad... Så glæder mig

Anmeld

17. november 2010

Kruse90

ej hvor lyder det hyggeligt

Anmeld

17. november 2010

Caroline86

jeg har lige hjulpet en SKØN veninde med noget skoleopgave mens Laura har sovet i barnevognen

Nu er Laura vågnet og vi har været oppe på værelset og hente 2 nye badeænder fra hylden som nu skal leges med (læs: de skal spises!!!) Jeg må ikke lege med, så jeg har taget computeren på skødet.

Når Daniel kommer hjem skal vi ud og gå tur med vognen, tror jeg, og i aften skal vi hjem og spise hos mine forældre (det er dog kun min mor der er hjemme da papa har vagt)

Anmeld

17. november 2010

Munder

Har Andrea hjemme med skoldkopper. Så jeg bruger tiden her på baby, mens jeg pusler om en noget pyldret 4-årig.

Anmeld

17. november 2010

CarinaSB

Sidder lige og slapper af .. skal nok lige op og sove en time .. Fik fri 10.30 idag .. men har kun sovet 3 timer i nat .. Har så meget uro i kroppen og tankerne flyver rundt .. så kan ikk finde ro .. kl 15 skal Noah hentes og så skal vi hjem til min far og have kaffe

Anmeld

17. november 2010

Kruse90

Caroline86 skriver:

jeg har lige hjulpet en SKØN veninde med noget skoleopgave mens Laura har sovet i barnevognen

Nu er Laura vågnet og vi har været oppe på værelset og hente 2 nye badeænder fra hylden som nu skal leges med (læs: de skal spises!!!) Jeg må ikke lege med, så jeg har taget computeren på skødet.

Når Daniel kommer hjem skal vi ud og gå tur med vognen, tror jeg, og i aften skal vi hjem og spise hos mine forældre (det er dog kun min mor der er hjemme da papa har vagt)

Og en skøn veninde takker din SKØNNE veninde for hjælpen.

Men skat, det lyder som en super dejlig dag

Anmeld

17. november 2010

Kruse90

Munder skriver:

Har Andrea hjemme med skoldkopper. Så jeg bruger tiden her på baby, mens jeg pusler om en noget pyldret 4-årig.

årlle pus.
er hun hårdt ramt?

Anmeld

17. november 2010

Kruse90

CarinaSB skriver:

Sidder lige og slapper af .. skal nok lige op og sove en time .. Fik fri 10.30 idag .. men har kun sovet 3 timer i nat .. Har så meget uro i kroppen og tankerne flyver rundt .. så kan ikk finde ro .. kl 15 skal Noah hentes og så skal vi hjem til min far og have kaffe

ja nat nat til dig. du lyder til at trænge gevaldigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.