tror i der er noget i vejen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

2721

SussieThyssen skriver:

Uf ja, det er ikke sjovt når de reagerer så voldsomt på vaccinationen, men det er der nogle børn der gør. Heldigvis går det oftest hurtigt over i løbet af et par døgn.
Men jeg ville nu alligevel også lige ringe til lægen, bare for at være på den sikre side.
For det behøver nemlig ikke at være selve vaccinationen han reagerer på, men de stoffer der er i vaccinen. Vi er en del mennesker, som ikke kan tåle tilsætningsstofferne, så det er vigtigt at han lige bliver tjekket.
Hvis det nu skulle være en form for allergisk reaktion, så skal han have en modgift i form af antihistamin eller en art binyrebark hormon, og bliver hurtigt sig selv igen.
Men tjek med lægen og nævn at du er bekymret for om det kan være en allergisk reaktion eller lignende.
Og så vil jeg da gerne have en update.

Kærligst
Sussie

tak

det vil jeg gøre
det skal jeg nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

MarieMor

2606peanut skriver:

nej det har de desværre ikke

hvis det så bliver helt slemt må du jo enten bare ta' der ind eller ringe til vagtlægen

og ellers så bare hold øje med hams temp. at den ikke stiger mere

Anmeld

17. november 2010

anna-jonas

2606peanut skriver:

det gør jeg også så snart de åbner, men det fordi der er aften åbent, så åbner de først sener men hans temp sagde 39, 2 ved ikke præcist hvor galt det er da jeg sidst han havde feber fik at vide det først var omkring 40 de var alvorligt

Det må da være muligt at få ham set af en læge.............for når han har temp. på over 39, så skal det indrapporteres som en bivirkning til vaccinen.

Har han spist?? Kan du få øjenkontakt med ham??

Anmeld

17. november 2010

2721

MarieMor skriver:

hvis det så bliver helt slemt må du jo enten bare ta' der ind eller ringe til vagtlægen

og ellers så bare hold øje med hams temp. at den ikke stiger mere

tager helt sikkert derhen så snart de vågner. Men farmand sys jo jeg er for pylret da han ikke mener læge er nødvendigt med mindre man nærmest er døden nær mænd!!! Men gør nu alligevel at jeg tvivler lidt på mig selv :/

Anmeld

17. november 2010

twinboys

anna-jonas skriver:

Se at komme afsted med ham................han skal klart kigges på, og evt. bivirkninger skal indrapporteres til sundhedsstyrrelsen af jeres egen læge.

Mange hilsner Mette

Nemlig...

Anmeld

17. november 2010

MarieMor

2606peanut skriver:

tager helt sikkert derhen så snart de vågner. Men farmand sys jo jeg er for pylret da han ikke mener læge er nødvendigt med mindre man nærmest er døden nær mænd!!! Men gør nu alligevel at jeg tvivler lidt på mig selv :/

stol du bare på dig selv og gør det du mener der får dig til at føle dig mest tryg !! jeg sikker på din kæreste også har det bedst ved at du er tryg

Anmeld

17. november 2010

2721

anna-jonas skriver:

Det må da være muligt at få ham set af en læge.............for når han har temp. på over 39, så skal det indrapporteres som en bivirkning til vaccinen.

Har han spist?? Kan du få øjenkontakt med ham??

okay, hmm mærkeligt, han fik nemlig også feber sidst ved 3 mdr og det blev bare affaærdigt og de sagde at nårdet var under 40 var det ikke noget særligt han var dog ikke som denne gang. Ja han har faktisk endelig spist sidste gang var nelig kl. 4 i nat så det hjalp lidt. Ja det kan jeg godt. Han har godt nok trukket lagnet overhovedet igen og ligger næsten og sover

Anmeld

17. november 2010

2721

har lige talt med skadestuen da det var det eneste jeg kunne komme på. De sagde de ikke ville gøre noget før der var gået mere end et døgn Så nu må jeg jo bare vente og se. Men dog lovede de at hvis hans temp. Steg mere skulle jeg bare komme med det samme. Syntes sku det er lidt undeligt. Men ringer nu også til min læge igen! Han har dog nu fået flydene panodil da de sagde ok for det. Så nu krydser jeg bare finger for det blir bedre inden for den næste time

Anmeld

17. november 2010

2721

har været hos lægen, der har noteret hans reaktion på vaccinen. De sagde der ikke var noget at gøre men at hans skulle hvile, drikke rigeligt og ellers bre nusses om. Hvis han stadig har det som nu, i nat/morgen tidlig skulle vi endten kontakte dem eller vagtlægen. Så nu venter jeg bare og håber det snart er ovre. Personligt syntes jeg jo han burde blive tjekket bedre igennem.. Men sådan er det nok bare når man er bekymret for sit lille pus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.