tror i der er noget i vejen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. november 2010

2721

eller er det helt normalt?
Vores søn fik sin 5 mdr vaccination i går og siden har han gledet ind og ud af søvn han har max været vågen i 45 min i træk han falder i søvn helt af sig selv, hvilket han ikke plejer at kunne. Han havde ikke feber i går, men næner næsten ikke at vække ham da han er rigtig ked når han er vågen
håber der er nogen der ved om det er normalt?
knus en meget bekymret mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Valle81

2606peanut skriver:

Vores søn fik sin 5 mdr vaccination i går og siden har han gledet ind og ud af søvn han har max været vågen i 45 min i træk han falder i søvn helt af sig selv, hvilket han ikke plejer at kunne. Han havde ikke feber i går, men næner næsten ikke at vække ham da han er rigtig ked når han er vågen

Jeg ville helt klart ringe og få snakket med en læge.

Håber ikke der er noget galt.

Christina

Anmeld

17. november 2010

anna-jonas

Se at komme afsted med ham................han skal klart kigges på, og evt. bivirkninger skal indrapporteres til sundhedsstyrrelsen af jeres egen læge.

Mange hilsner Mette

Anmeld

17. november 2010

SussieThyssen

2606peanut skriver:

Uf ja, det er ikke sjovt når de reagerer så voldsomt på vaccinationen, men det er der nogle børn der gør. Heldigvis går det oftest hurtigt over i løbet af et par døgn.
Men jeg ville nu alligevel også lige ringe til lægen, bare for at være på den sikre side.
For det behøver nemlig ikke at være selve vaccinationen han reagerer på, men de stoffer der er i vaccinen. Vi er en del mennesker, som ikke kan tåle tilsætningsstofferne, så det er vigtigt at han lige bliver tjekket.
Hvis det nu skulle være en form for allergisk reaktion, så skal han have en modgift i form af antihistamin eller en art binyrebark hormon, og bliver hurtigt sig selv igen.
Men tjek med lægen og nævn at du er bekymret for om det kan være en allergisk reaktion eller lignende.
Og så vil jeg da gerne have en update.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. november 2010

2721

Valle81 skriver:

Jeg ville helt klart ringe og få snakket med en læge.

Håber ikke der er noget galt.

Christina

arh lige ringet til dem, men de har først åben for telefon tid mellem 13-14. Men påpegede faktisk allerede i går mens vi var der at han var mærkelig, da han bare faldt i søvn med det samme i sted for at få mad. Men det affærdigede de med at han bare var udmattet ved ikke hvad jeg skal tro eller gøre. Men nu vågner han så vil tage hans temp.

Anmeld

17. november 2010

Valle81

2606peanut skriver:

arh lige ringet til dem, men de har først åben for telefon tid mellem 13-14. Men påpegede faktisk allerede i går mens vi var der at han var mærkelig, da han bare faldt i søvn med det samme i sted for at få mad. Men det affærdigede de med at han bare var udmattet ved ikke hvad jeg skal tro eller gøre. Men nu vågner han så vil tage hans temp.

Jeg ville tage ind til lægen uden tid elelr nogetog sige at du er meget bekymret og at du har brug for der er en der kigger på ham.

Det havde jeg gjort, du kan jo ikke side til kl 13 og være så bekymret og urolig. Så ham i barnevognen/autostolen og så afsted med jer, de sender jer ikke hjem det er jeg sikker på:0)

Anmeld

17. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

sådan var min søn altså også da han fik sit 1 års han som fra kl 7 om aften og til kl 9 næste morgen. og har han aldrig gjordt han var så træt!

Anmeld

17. november 2010

MarieMor

2606peanut skriver:

håber da at han er helt okay den lille mand !! men ja det i hans tempo og lad ham sove det han vil sove og så ringe til lælgen igen der over middag og hør hvad de siger .. ellers hvis det bliver helt skidt med ham må du jo bare tage op med ham ,, de har ikke sådan noget akuttid ??

Anmeld

17. november 2010

2721

Valle81 skriver:

Jeg ville tage ind til lægen uden tid elelr nogetog sige at du er meget bekymret og at du har brug for der er en der kigger på ham.

Det havde jeg gjort, du kan jo ikke side til kl 13 og være så bekymret og urolig. Så ham i barnevognen/autostolen og så afsted med jer, de sender jer ikke hjem det er jeg sikker på:0)

det gør jeg også så snart de åbner, men det fordi der er aften åbent, så åbner de først sener men hans temp sagde 39, 2 ved ikke præcist hvor galt det er da jeg sidst han havde feber fik at vide det først var omkring 40 de var alvorligt

Anmeld

17. november 2010

2721

MarieMor skriver:

håber da at han er helt okay den lille mand !! men ja det i hans tempo og lad ham sove det han vil sove og så ringe til lælgen igen der over middag og hør hvad de siger .. ellers hvis det bliver helt skidt med ham må du jo bare tage op med ham ,, de har ikke sådan noget akuttid ??

nej det har de desværre ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.