Hold k*ft hvor jeg nød dagen igår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

SoffiLine

B&J skriver:

ej hvor lyder det altså bare så dejligt hyggeligt og rigtigt kæreste hygge... er så glad på jeres vejene i ikke har givet op og i bare siger nu er det sku nu

og ja stjernerne på stolttet er totalt godt program glæder mig til i næste uge

Det var virkelig bare den allerbedste dag i meget længe 

Haha ja, det er vildt godt! Det var vildt sjovt igår hvor de skulle lege boyband  Og hvor de skulle hoppe ned på den pude der 

Havde sgu regnet med at Kim Bodnia ville hoppe, men nææh nej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

SiLiMiMa

skøøøøøøøøøøøøøønt!!!!

heise

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

Heise skriver:

skøøøøøøøøøøøøøønt!!!!

heise

Rigtig skønt! 

Anmeld

17. november 2010

MarieMor

SoffiLine skriver:

JA! Det kan gå skidt, men i sidste ende vinder kærligheden alligevel  For det meste & det er jo dejligt! 

præcis .. hvis man bare som jer er villig til at kæmpe for at holde gnisten i live så kan det ikke gå galt .. det er først når den ene eller begge har givet op at det er slut  

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

MarieMor skriver:

præcis .. hvis man bare som jer er villig til at kæmpe for at holde gnisten i live så kan det ikke gå galt .. det er først når den ene eller begge har givet op at det er slut  

Helt rigtigt! 

Jeg & også min kæreste har det sådan at hvorfor skal vi give op, når vi jo virkelig gerne vil det her? 

Ingen forhold er en evig dans på roser, der kommer nogle forhindringer, som jo bare er en del af det.

Anmeld

17. november 2010

B&J

SoffiLine skriver:

Det var virkelig bare den allerbedste dag i meget længe 

Haha ja, det er vildt godt! Det var vildt sjovt igår hvor de skulle lege boyband  Og hvor de skulle hoppe ned på den pude der 

Havde sgu regnet med at Kim Bodnia ville hoppe, men nææh nej 

hahah ja det havde jeg også troede han ville gøre han er jo den farlige mand der vil det hele barne leg og voldig leg... men nææææ hhihihihhi... og ja det så super fedt ud sagde også til min kæreste det kunne være fedt selv af prøve også bare grine af det bagefter hihihhih

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

B&J skriver:

hahah ja det havde jeg også troede han ville gøre han er jo den farlige mand der vil det hele barne leg og voldig leg... men nææææ hhihihihhi... og ja det så super fedt ud sagde også til min kæreste det kunne være fedt selv af prøve også bare grine af det bagefter hihihhih

Kan bare så godt li de 5 personer der er med, de er så super cool på hver deres måde! Glæder mig til at se det hver eneste uge 

Anmeld

17. november 2010

MarieMor

SoffiLine skriver:

Helt rigtigt! 

Jeg & også min kæreste har det sådan at hvorfor skal vi give op, når vi jo virkelig gerne vil det her? 

Ingen forhold er en evig dans på roser, der kommer nogle forhindringer, som jo bare er en del af det.

og kan man klare alle de små bumb der er i vejen kan man klare ALT hvad man vil ..

Anmeld

17. november 2010

B&J

SoffiLine skriver:

Kan bare så godt li de 5 personer der er med, de er så super cool på hver deres måde! Glæder mig til at se det hver eneste uge 

Jaaa smiler jeg sagde også i går mon anja havde kjole på men næææ øv ville ellers gerne ha set hende i en kjole

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

MarieMor skriver:

og kan man klare alle de små bumb der er i vejen kan man klare ALT hvad man vil ..

Det kan man nemlig! 

Vores datter er langt fra planlagt, så det var en kæmpe kamel at sluge at finde ud af at vi venter os, men nu glæder vi os mere end vi nogensinde har glædet os til noget andet! 

Men vi har da været igennem mange andre ting der anses som langt værre (vil ikke nævne det her) og hvor mange ville sige at de ikke forstår vi stadig er sammen & at vi VIL det!

Men sådan er det når man elsker hinanden, man kan jo virklig komme igennem de værste ting, HVIS man vil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.