Har tidligere haft skrevet herinde om min kæreste & jeg, fordi jeg simpelthen trængte til at få "luft" for alle mine tanker om hvor enormt dårligt det har gået. Vi var så tæt på at stoppe helt & holdent. MEN... Vi har ikke givet op, vi elsker hinanden & vil gerne hinanden.
Vi har ikke været særlig gode til at lave forskellige ting sammen, så mange gange har vi bare "sat" & kigget ud i luften
Det har tit & ofte ført til skænderier. Som ingen af os bryder os om.
Men så igår valgte vi at ta skeen i den anden hånd for alvor og LAVE noget sammen.
Jeg tog ud og handlede ind til Nachos & til at lave jule dekorationer
Så hjem & mødes med Danny. Så gik vi i skoven efter gran ( hvor var det skønt at gå rundt med ham

NØD DET SÅ MEGET ALTSÅ! Havde virkelig savnet det!
Hjemme igen gik vi i gang med at lave hver vores jule dekoration. Jeg fik den han lavede & den jeg lavede fik min mor, & hvor blev hun glad 
Så lavede vi Nachos & så en film sammen. "STONE" hedder den og handler om en mand der sidder i fængsel for brandstifelse og som gerne vil løslades men ham der står for det er ikke til at hukke eller stikke i. Han vælger så af få sin kone til at manipulere fængelsinspektøren for at afhjælpe det. Meget spændende film!!! 
Til slut så vi "Stjernerne på slottet" Skide godt program synes jeg
Alt i alt en rigtig dejlig eftermiddag/aften
Med min utrolig dejlige kæreste, som jeg virkelig elsker!
Bare lige et lille indlæg om de små ting der virkelig glæder! God dag til alle jer baby.dk brugere.
Knus Soffi 
Anmeld