duddi. skriver:
Kære Pernille - puha sikke en omgang. Vil lige starte med at sige, jeg synes det lyder meget fornuftigt at du kontakter læge med henblik på noget samtale terapi. Det tror jeg inderligt, vil gøre dig godt. Det lyder til, at dit hoved er ved at sprænge for bare tanker og det bliver du nødt til at få styr på. Jeg tror at ham gutten du har datet i 7 mdr er blet såret en gang for meget af din afvisning. Ingen tvivl om, at han har været rigtig glad for dig. Men det er hårdt at være i et forhold, hvor man ikke ved om man er købt eller solgt. Så et eller andet sted forsøger han nok at beskytte ham selv. Hvilket set fra hans side er forståeligt nok. Jeg kan også sagtens forstå dine følelser, da du har handlet i god tro overfor dig selv. Men kan også godt forstå, hvorfor han føler sig såret. Mænd er bare ikke så gode til at sætte ord på, og så kommer det ret uheldigt ud i forbindelse med trælse sms'er. Måske det er en god ide ikke at have kontakt med ham, før du har fået styr på dine tanker. Sæt dig selv i fokus og ikke et evt. forhold. Koncentrer dig om at være der for dig selv og dermed også din skønne datter. Når du om et stykke tid er kommet på plads i ny lejlighed og fået tankerne lidt i ro, så tror jeg på, at du nemmere kan gå åbenhjertet ind i et forhold 
Jeg håber det bedste for dig, og glæder mig til en update med masser er smileys i 
knus og kram herfra
Tak.... jeg går nu i forvejen til psyko-teurapeut (selvvalgt), Men måske det er mere der skal til.
Jeg har rigtigt meget i mit hovede som bare ikke hænger sammen. Og ja, bliver nødt til at få styr på på mig selv og mit liv. Det er jo ikke kun mig det går ud over, men min datter bliver jo også påvirket. Hun kan virkeligt mærke på mig når jeg er helt nede i hampen. Og spørger tit til om mor er ked af det.
Jeg har virkeligt i den her sag, gjort hvad jeg synes der var det rigtige.... Både for mig og Milla-Victoria. Jeg har virkeligt også forsøgt at spare mit lille hjerte, fra at bliver knust for 8. gang. Men alligevel sidder jeg nu tilbage med en tom fornemmelse.
Det er lidt svært ikke at have kontakt, da vi går i klasse sammen, og ser hinanden hver dag. Jeg har nu taget mig sammen, og bedt ham om at komme over. Milla-Victoria er i DP. så nu kan vi få råbt ud, hvis det er det der skal til, for at vi ikke sviner hinanden til på den her måde.
Men helt afgjort vil jeg tænke fremad, og have vores nye liv i tankerne. Han er ikke det værd. Jeg har andre forpligtelser, som gør at jeg er nødt til at tage mig sammen.
Tak for dit indlæg. Det er godt i kan give mig et spark i røven, i den rigtige retning 
knus