Hvad ønsker du dig til jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Hasselnødden

Zafir skriver:

Jeg håber SÅ meget jeg får det Men jeg har så også hørt at hvis man har set det i london (som mine forældre også har - SNYD), så skal man ikke se det i Danmark, for så bliver man skuffet. Det skulle være lidt mindre i danmark... Men sikkert FEDT, når man ikke har set det før

Så er det godt kun en enkelt af os har set showet til den tid, håber ikke jeg bliver for slemt skuffet  - men så kan jeg forhåbentligt drukne mine sorger hjemme på hotellet i et badekar og lidt champagne  sammen med manden, som nok er høj på oplevelsen  Det er jo heller ikke værst.

Jeg skal nok krydse alt hvad jeg kan for at du får billetterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Zafir

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Så er det godt kun en enkelt af os har set showet til den tid, håber ikke jeg bliver for slemt skuffet  - men så kan jeg forhåbentligt drukne mine sorger hjemme på hotellet i et badekar og lidt champagne  sammen med manden, som nok er høj på oplevelsen  Det er jo heller ikke værst.

Jeg skal nok krydse alt hvad jeg kan for at du får billetterne

UHhh Er det med champange og hotel og badekar? Det tror jeg dog jeg må vente lidt med at ønske mig. Syntes hun er for lille itl at sove ude når hun kun er 6 mrd til den tid. hehe...

Anmeld

19. november 2010

mariamiss6

TbCp skriver:

Jeg har et par af de bodumkrus.... de er simpelthen så fine!

Ja de er SEJE..... Og jeg vil IKKE have dem i 1 farve, jeg vil have ALLE farverne

Anmeld

19. november 2010

Hasselnødden

Zafir skriver:

UHhh Er det med champange og hotel og badekar? Det tror jeg dog jeg må vente lidt med at ønske mig. Syntes hun er for lille itl at sove ude når hun kun er 6 mrd til den tid. hehe...

Ja, det er der ikke noget at sige til, vi havde heller ikke fået passet Elias ude da han var 6 mrd. Men han er blevet 1 år til den tid og har været på 3-4 dages miniferie x 2 hos sine bedsteforældre, så nu har det andet par bedsteforældre glæden ved ham den weekend. Vi trænger til lidt kærestetid sammen så det skulle være det helt store denne gang  Wellness hotel + Musical + hjemmefra/børnefri  Det bliver úber lækkert.

Anmeld

19. november 2010

nynne-l

1. ego spilliet (grøn)

2 Take that cd

3 nike pandebånd

ih hader det med gave ønsker

Anmeld

19. november 2010

Zafir

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Ja, det er der ikke noget at sige til, vi havde heller ikke fået passet Elias ude da han var 6 mrd. Men han er blevet 1 år til den tid og har været på 3-4 dages miniferie x 2 hos sine bedsteforældre, så nu har det andet par bedsteforældre glæden ved ham den weekend. Vi trænger til lidt kærestetid sammen så det skulle være det helt store denne gang  Wellness hotel + Musical + hjemmefra/børnefri  Det bliver úber lækkert.

Weee... lyder lækker!!

Anmeld

20. november 2010

Maria.

Vi ønsker os kun ting til os selv i år.. Da vi ikk rigig mangler noget fælles så jeg ønsker mig:

Mini bærbar (10,1" - til studie)
Sandheden fra en løgner af Julia Lahme (bog).
Welcome back color, Tina Dicow (cd).
Sort clutch fra Designers Remix.
Babyliss Pro føntørrer.
Ruby Brown hjemmesko i grå med blomst.
Knælang tyk morgenkåbe.
Coco Channel edp.
Marc Jacobs - Daisy blue edp.
Chloe - Chloe edp.
Miss Dior Cherie edp.

Mulberry Bayswater i OAK!

Anmeld

20. november 2010

karina1980

goodiedk skriver:

Familien er begyndt at spørge efter ønskeseddel til jul - og jeg er altid et fjols til at finde på noget

:sign3:

Men altid en mester til at finde på det efter jul... :help:

HVAD STÅR PÅ DIN JULEØNSKELISTE I ÅR?

hmm fred og ro i min familie, at man ikke konstant blev beskyldt for en masse af sin egen familie, kunne være en rar ting.

af martrielle ting, ønsker jeg mig intet

Anmeld

21. november 2010

Tina2

Gavekort til div. tøjbutikker (mangler 6½ kg endnu fra graviditet + 4-5 kg ekstra) men så skal der dælme shoppes løs:-)

En STOR gryde (har måttet kassere de to jeg havde da vi fik induktion)

Den nye cd med Helmig

En mei tais slynge (er det jeg ønsker mig mest)

Rødt sengetøj

Hm, ved ikke om der er mere..... Synes altid det er så svært at finde ønsker, som regel køber jeg jo det jeg mangler, hvis det ikke er noget der koster en mindre formue selvfølgelig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.