Hvad ønsker du dig til jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Bavianis

Tjuhl skriver:

nåååårh! men jeg skal jo ikke RYGE på den, jeg har aldrig røget i mit liv, jeg skal bare sidde og være litteratklog

I så fald må jeg klart anbefale hornbriller frem for pibe! Med mindre du er ligeglad med aldrig at få sex igen...

Brillerne kan dog skubbes ned på næsen og give et rimeligt sexet look  Jeg ved ikke om man kunne lave noget sexet med piben?? Bide i den imens man blinker frækt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

oo

Bavianis skriver:

I så fald må jeg klart anbefale hornbriller frem for pibe! Med mindre du er ligeglad med aldrig at få sex igen...

Brillerne kan dog skubbes ned på næsen og give et rimeligt sexet look  Jeg ved ikke om man kunne lave noget sexet med piben?? Bide i den imens man blinker frækt???

ork, du kender tydeligvis ikke Søren - det er de særeste ting den mand tænder på

og jeg har briller i forvejen

Anmeld

18. november 2010

Bavianis

Tjuhl skriver:

ork, du kender tydeligvis ikke Søren - det er de særeste ting den mand tænder på

og jeg har briller i forvejen

Hvis han tænder på piben - så giver jeg mig og bøjer mig i støvet (af piben...)!

Anmeld

18. november 2010

oo

Bavianis skriver:

Hvis han tænder på piben - så giver jeg mig og bøjer mig i støvet (af piben...)!

mæhæ!

Anmeld

18. november 2010

Bavianis

Tjuhl skriver:

mæhæ!

Kan bare se dig lave den lyd med piben mellem tænderne...

Anmeld

18. november 2010

mariamiss6

Jeg ønsker mig nye sager til min bil - vinterdæk og nye fælge inkluderet :S

MEN ellers ønsker jeg mig disse her (helst købt i inspiration, pakket ind hver for sig, så de kan få hvert sit georg Jensen vedhæng på )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. november 2010

JulieE

Jeg ønsker  mig:

Nye gummistøvler

Parfume (Be delicious fra DKNY & Freams unlimited fra Bodyshop)

Hudpleje fra The bodyshop

En masse forskellige køkken dimser (eeelsker ting til mit køkken)

Og mest af alt en hyggelig jul med familien

Anmeld

18. november 2010

Hasselnødden

Zafir skriver:

Nu ER det jo først min fødselsdag hehehehe... Så min ønskeseddel er lidt lang - og faktisk har det været nemt for mig at finde på ønsker i år... Mmm... Måske fordi jeg er på barsel, og derfor ikke har så mange lommepenge for tiden jo.

Men her er den:

- !!!!! http://www.billetlugen.dk/musik/12659/ !!!!!!!!!! Billetter til We will Rock You musical i forum. En af de aller seneste forestillinger, så Frigg kan nå at blive 6 mrd (også pasning af Frigg på dagen - gyyys ))

- En justerbar firknatet bagering http://dinkage.dk/bageforme-14/bageforme-34/firkantet-bagering-427.html

- Et mikroSD kort mindst 8 gb (kan evt købes på www.telmore.dk)

- En silikone udrulningsmåtte.

- Et bolsjetermometer

- Lækre stroptoppe/slanke undertrøjer med lycra/elasten

- Stramme langærmede bluser med lycra/elasten

- Pyjamasbukser

- lasangefad

- spiselige kagetusher

- slå sammen gave> En WII (gerne sort). Og et wii fit board.

- Evt slåsammengave til os alle 4: 3-4 overnatninger i weissenhauser strand indenfor de 2 første uger af januar ( www.danskfriferie.dk).

Så kan det være vi ses i Forum, det gav jeg min mand i fødselsdagsgave da jeg så de kom til DK - har selv set showet i England, hvor ALLE musicals bør opleves! Vi får passet vores lille hos min mor og far og så står den ellers på wellness hotel og We will rock you - weekenden over!

Anmeld

18. november 2010

Zafir

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Så kan det være vi ses i Forum, det gav jeg min mand i fødselsdagsgave da jeg så de kom til DK - har selv set showet i England, hvor ALLE musicals bør opleves! Vi får passet vores lille hos min mor og far og så står den ellers på wellness hotel og We will rock you - weekenden over!

Jeg håber SÅ meget jeg får det Men jeg har så også hørt at hvis man har set det i london (som mine forældre også har - SNYD), så skal man ikke se det i Danmark, for så bliver man skuffet. Det skulle være lidt mindre i danmark... Men sikkert FEDT, når man ikke har set det før

Anmeld

18. november 2010

JustAnotherName

Jeg kommer næsten altid først i tanke om, hvad jeg mangler og godt kunne tænke mig EFTER det har været jul eller fødselsdag 

Men jeg har da fået disse ønsker skrevet på min ønske-seddel i år :

- Parfume - Det grønne æble "Be delicious" fra DKNY

- Pyjamas, ternet/stribet bomuld

- Gavekort til en sportsforretning - Jeg mangler nye løbesko og træningstøj.

- En ny vinter jakke/frakke.

- Og DVDér med "De unge mødre" (jeg har ikke tv-kanalen som sender det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.