Åh det er så træls sådan noget!
Jeg kan huske da jeg gik i 8.-9. klasse havde jeg en veninde fra parallelklassen, og en dag opførte hun sig bare så underligt da hun var hjemme hos mig. Jeg fandt så ud af at hun havde stjålet noget make-up fra mig, men hun nægtede selvfølgelig alt. I den tid vi havde været venner, var der forsvundet et par af min mors guldøreringe (endda hendes første par) og noget andet make-up. Jeg havde også mistet en parfume, men troede bare jeg havde forlagt den et sted. Havde dog set at hende "veninden" havde en parfume magen til, men tænkte jo ikke på hun kunne finde på at stjæle!
Men efterfølgende kunne jeg jo godt se sammenhængen: hun fik aldrig lommepenge eller havde sit eget job , men hun ville jo gerne have en masse ting, som teenagepiger ville dengang - så hun stjal det simpelthen. Var da også overrasket over hvor meget make-up, parfume og cremer hun havde på sit værelse, når man tænkte på at hun ikke havde nogen penge. Men hun sagde hun fik det af hendes veninder... 
Men ja undskyld det blev så langt, men jeg forstår ikke at din søster tør fortsætte venskabet, for hun kan vel også finde på at nakke fra hende også? Jeg fyrede i hvert fald min veninde på stedet og var ikke bleg for at fortælle dem der spurgte om hvorfor. Måske lidt ledt, men jeg var bare så rasende 
Men er glad for at du har fået det igen 
Anmeld