årh fik da bare en længe ventet besked.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

Koen.

Astasmor skriver:

ja nemlig.
hun kommer heller ikke inden for mine døre igen da.

Kan jeg dælme godt forstå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

NinaNymannMadsen

lillespurv20 skriver:

Kan jeg dælme godt forstå

Anmeld

16. november 2010

Nemesis

Så håber jeg da at søsteren fyrer den veninde!

Er glad på dine vegne over du har fået dem igen.

:-) Sisse

Anmeld

16. november 2010

Pige2009

Astasmor skriver:

hun vil stadig snake med hende.

OMG Det er mig ubegribeligt. Med venner som hende behøver man da ingen fjender...

Anmeld

18. november 2010

NinaNymannMadsen

ladydan1 skriver:

Så håber jeg da at søsteren fyrer den veninde!

Er glad på dine vegne over du har fået dem igen.

:-) Sisse

så vidt jeg ved vil hun stadig snakke med hende.

Anmeld

18. november 2010

NinaNymannMadsen

Baagøe skriver:

OMG Det er mig ubegribeligt. Med venner som hende behøver man da ingen fjender...

ja det helt rigtig.
forstår ikk min søster vil blive ved med at snakke med hende.

Anmeld

18. november 2010

Pige2009

Astasmor skriver:

ja det helt rigtig.
forstår ikk min søster vil blive ved med at snakke med hende.

Næ, og da slet ikke, når veninden gør sådan noget mod en i hendes familie - jeg havde fyret vedkommende på stedet!

Anmeld

18. november 2010

NinaNymannMadsen

Baagøe skriver:

Næ, og da slet ikke, når veninden gør sådan noget mod en i hendes familie - jeg havde fyret vedkommende på stedet!

det havde jeg også.
men vil ikk blande mig i deres forhold.
ved bare jeg aldrig vil se hende nogen sinde igen. og gør jeg, så får hun godt nok også bare en røvfuld så det gør noget. ingen skal stjæle fra mig og så slet ikke noget jeg har fået i gave af min kæreste.

Anmeld

18. november 2010

Louisiana

Vi har her hjemme også lige oplevet tyveri. Det var også en overnattende gæst, der stjal fra os. Vi har cuttet al forbindelse med tyven, for sådan noget gør man simpelthen ikke! Man stjæler IKKE!! Og da slet ikke fra sine venner! Det er under lavmålet!  

Havde jeg været din søster, havde jeg godt nok ikke lyst til, at fortsætte venskabet - hun skal jo kigge hende over nakken, hver gang hun er på besøg, hun er jo ikke til at stole på. Og det er da total forræderi af venskabet. Synes jeg, ihvertfald!

Anmeld

18. november 2010

NinaNymannMadsen

Louisiana28 skriver:

Vi har her hjemme også lige oplevet tyveri. Det var også en overnattende gæst, der stjal fra os. Vi har cuttet al forbindelse med tyven, for sådan noget gør man simpelthen ikke! Man stjæler IKKE!! Og da slet ikke fra sine venner! Det er under lavmålet!  

Havde jeg været din søster, havde jeg godt nok ikke lyst til, at fortsætte venskabet - hun skal jo kigge hende over nakken, hver gang hun er på besøg, hun er jo ikke til at stole på. Og det er da total forræderi af venskabet. Synes jeg, ihvertfald!

jeg er helt enig.

det er noget svineri at man stjæler fra nogen man burde kunne stole på.

siger også til min søster hun nok lige skal tjekke alle hendes ting igennem og sådan noget for når man kan stjæle en gang jamen så kan man også gøre det igen. og det bare ikke acceptabel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.