Kan i se stregen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

Svei

Frk.S skriver:

Nu prøver jeg også lige at oprette dette som en tråd for sig selv.

Jeg havde egentlig bestemt mig for IKKE at teste før tid denne gang. Men jeg fik den vildeste metalsmag i munden i dag på arbejde, så jeg KUNNE ikke lade være. Jeg havde positiv ægløsningstest d. 5. november. I forhold til sidste mens vil jeg være 3+6 HVIS den er god nok, så det ER lidt tidligt - ved det godt.

Testen her er IKKE taget med morgenurin (så jeg tager selvfølgelig en ny om nogle dage, hvis mens ikke dukker op).

Det er en quickvue test. Jeg har skilt den ad, for nemmere at fange stregen på kamera. Den blå streg til venstre er kontrolstregen. Den tydelige røde streg til højre var under plastik-skjoldet. Den jeg tror jeg ser er en SVAG rød streg ved siden af den blå.

Jo mere jeg ser på den, jo mere sikker bliver jeg på at jeg ser noget.

Kan i se den? Er der evt. en der kan lave det der "negativ" trick? Ved ikke lige hvordan man gør.

Er næsten helt sikker på der skal være to BLÅ streger...man skal ikke skille noget ad for at se en streg under plastikken... så jeg siger negativ, helt klart...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Frk.S

Er næsten helt sikker på der skal være to BLÅ streger...man skal ikke skille noget ad for at se en streg under plastikken... så jeg siger negativ, helt klart...

Nej. Teststregen skal være rød. Jeg har ikke skilt testen ad for at se stregen, men for at fange den på kamera.

Stregen under plastikkappen er ikke den jeg mener

Her er et billede af en i hvert fald positiv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. november 2010

Muffinmus

Frk.S skriver:

Hmm... hvorfor burde den være tydeligere FØR forventet mens? Synes da at have læst om flere der først kan teste mere positivt flere dage over.

Mht. hvornår jeg har forventet mens så er jeg én dag fra at være 4+0. Men sidste cyklus var 29 dage, dvs, hvis denne også er det, er forventet mens vel først på torsdag. Min positive ÆL test var d. 5. så sikkert ÆL d. 6. november. Hvis man skal regne med mens 14 dage efter ÆL, er forventet mens først på lørdag. Så jeg HAR da testet ret tidligt.

Jeg tør dog heller ikke tro på det før jeg ser det mere tydeligt. Det var som sagt heller ikke meningen at jeg ville teste i dag. Men jeg kunne bare ikke få tanken ud af hovedet efter det anfald med metalsmag i munden.

Fordi mere end 95 % af kvinderne tester helt positivt, altså ikke bare en svag streg, på testdagen, dvs for dig i morgen...og det betyder din test skal bliev MEGET mere positiv på 12 timer fra nu af.

Men igen, det er kun omkirn 95-98%, det sidste få procent kan første teste efter mens dag.

Anmeld

16. november 2010

Kløver

Frk.S skriver:

Som sagt var den meget tydelige røde streg under plastikskjoldet (har skilt testen ad, for bedre at kunne fange det på billede). Den blå streg er kontrolstregen. Jeg tror så jeg kan se en meget svag rød streg lige ved siden af den blå.

hmm hvis der skal være en rød streg lige ved sidne af den blå, kan jeg ikke se den, ikke hvis der så skulle være 2 røde streger når den er skilt ad

Anmeld

16. november 2010

Svei

Frk.S skriver:

Nej. Teststregen skal være rød. Jeg har ikke skilt testen ad for at se stregen, men for at fange den på kamera.

Stregen under plastikkappen er ikke den jeg mener

Her er et billede af en i hvert fald positiv.

Åhh... hvorfor er du i tvivl så?

Anmeld

17. november 2010

Frk.S

Jbk skriver:

Fordi stregen er MEGET utydelig. Den jeg lige satte på, som i hvert fald er positiv, er ikke min egen, bare en jeg har fundet på nettet, for at vise at stregen skal være rød. " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12387.png" alt="" />

Anmeld

17. november 2010

Frk.S

Jbk skriver:

Fordi stregen er MEGET utydelig. Den jeg lige satte på, som i hvert fald er positiv, er ikke min egen, bare en jeg har fundet på nettet, for at vise at stregen skal være rød. " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12387.png" alt="" />

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.