Kan i se stregen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.277 visninger
26 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Frk.S

Nu prøver jeg også lige at oprette dette som en tråd for sig selv.

Jeg havde egentlig bestemt mig for IKKE at teste før tid denne gang. Men jeg fik den vildeste metalsmag i munden i dag på arbejde, så jeg KUNNE ikke lade være. Jeg havde positiv ægløsningstest d. 5. november. I forhold til sidste mens vil jeg være 3+6 HVIS den er god nok, så det ER lidt tidligt - ved det godt.

Testen her er IKKE taget med morgenurin (så jeg tager selvfølgelig en ny om nogle dage, hvis mens ikke dukker op).

Det er en quickvue test. Jeg har skilt den ad, for nemmere at fange stregen på kamera. Den blå streg til venstre er kontrolstregen. Den tydelige røde streg til højre var under plastik-skjoldet. Den jeg tror jeg ser er en SVAG rød streg ved siden af den blå.

Jo mere jeg ser på den, jo mere sikker bliver jeg på at jeg ser noget.

Kan i se den? Er der evt. en der kan lave det der "negativ" trick? Ved ikke lige hvordan man gør.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Maja88

altså jeg kan se den blå og den røde streg... er ikke helt med om det så er positivt eller

Anmeld

16. november 2010

Frk.S

Maja88 skriver:

altså jeg kan se den blå og den røde streg... er ikke helt med om det så er positivt eller

Altså den tydelige røde helt ude til højre er IKKE den jeg mener. Jeg mener en meget svag rød streg meget tæt på den blå.

Anmeld

16. november 2010

Kløver

Frk.S skriver:

Jeg havde egentlig bestemt mig for IKKE at teste før tid denne gang. Men jeg fik den vildeste metalsmag i munden i dag på arbejde, så jeg KUNNE ikke lade være. Jeg havde positiv ægløsningstest d. 5. november. I forhold til sidste mens vil jeg være 3+6 HVIS den er god nok, så det ER lidt tidligt - ved det godt.

Testen her er IKKE taget med morgenurin (så jeg tager selvfølgelig en ny om nogle dage, hvis mens ikke dukker op).

Det er en quickvue test. Jeg har skilt den ad, for nemmere at fange stregen på kamera. Den blå streg til venstre er kontrolstregen. Den tydelige røde streg til højre var under plastik-skjoldet. Den jeg tror jeg ser er en SVAG rød streg ved siden af den blå.

Kan i se den? Er der evt. en der kan lave det der "negativ" trick? Ved ikke lige hvordan man gør.

Jeg kan sagtens se en blå og en rød streg, men aner ikke om det er det jeg burde skulle kunne se, kender ikke den slags test

Anmeld

16. november 2010

Ann.

Jeg kan godt se den hvis jeg vipper skærmen

Et forsigtigt tillykke

Anmeld

16. november 2010

Dorthe1986

Frk.S skriver:

Altså den tydelige røde helt ude til højre er IKKE den jeg mener. Jeg mener en meget svag rød streg meget tæt på den blå.

Jeg kan godt ane den svage røde streg. Men tror du kan gå ind i paint og der et eller andet sted vælge negativ, men kan lige prøve at se om jeg kan finde ud af det

Anmeld

16. november 2010

Thereseh

Frk.S skriver:

Jeg kan godt se en meget meget svag rosa streg, til højre for den blå. Et forsigtigt tillykke, herfra :-)

Anmeld

16. november 2010

Maja88

Frk.S skriver:

den kan jeg desværre ikke se

Anmeld

16. november 2010

Frk.S

Maja84 skriver:

Jeg kan sagtens se en blå og en rød streg, men aner ikke om det er det jeg burde skulle kunne se, kender ikke den slags test

Som sagt var den meget tydelige røde streg under plastikskjoldet (har skilt testen ad, for bedre at kunne fange det på billede). Den blå streg er kontrolstregen. Jeg tror så jeg kan se en meget svag rød streg lige ved siden af den blå.

Anmeld

16. november 2010

Anaglad

Hejså...

Jeg kan se en blå streg og en svag lyserød streg. Jeg går ud fra, at den lyserøde streg er den, som bliver vist, hvis testen er positiv.

Da jeg blev gravid (i juli) fik jeg en urolig fornemmelse i kroppen da jeg var ca. 2 uger henne vil jeg mene... jeg vidste, at der var et eller andet.. jeg tog en test og den viste negativ. Et par uger senere tog jeg en test mere, for min menstruation kom ikke.. og jeg var gravid!

Da jeg tog den anden test må jeg have været ca. 2 eller 3 uger henne... og stregen var også meget svag. Men ikke desto mindre er jeg gravid. Så du er nok gravid. :-)

Tillykke er vist på sin plads. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.