Første gang i byen uden baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Louisesam

misslea skriver:

Ja det er i hvetr fald et forsøg værd med den sut...

Wilma endte med at sove hele 4 timer i gården igår.... hold da op!!! Til gengæld vr hun så også lidt mere vågen i løbet af aftenen... hun sov faktisk kun 1 time fra 20-21 i mi strækvikle....!!! Men det passer mig også sååå fint... vil meget hellere have, at hun tager en ordentlig lur, som hun kan bruge til noget, end når hun sover sådan en time her og en time der...

Idag har hun også bare sovet helt vildt meget.... i nat fra 23-5.15, så igen fra 6-8.30, så igen fra 9.15-12.00 og så igen her fra 15.45 og hun sover stadig.....!!! Jøsses... jeg håber hun sover i nat... heheh!!!

Det er helt rart, at jeg nu kan have mine hænder fri til at lave nogle andre ting i løbet af dagen, når nu hun sover så fint i sin barnevogn...!!! Før, da hun bare sov heroppe... ville hun nemlig helst kun sove i mine arme, og så får jeg jo intet nået i løbet af dagen.. heheh!!!

Men ja... du må prøve sutten søde.... tænk nu, hvis det kan give dig en ekstra time eller 2 om natten... det ville jo være toppen

HOLD OP - en lille sovetryne!!! Hvor er det dejligt at hun sover godt. Ja, 4 timer er godt nok fantastisk i forhold til en time her og der... det kan hun bruge til så meget mere. Har faktisk læst et sted, at jo bedre de små sover om dagen, jo bedre sover de også om natten - sjovt nok! Så der er vist ikke noget med at hvis de sover hele dagen, at de så ikke kan sove om natten! Det er jo skønt, hvis det passer... så man kan få lavet lidt indimellem - det er nemlig ret svært ja!! Hvordan går det med dit hjem? Ligner det også et bombet lokum rent ud sagt? Hvordan gør I det dig og manden? Vi har efterhånden opgivet at holde det pænt og rent. Det bliver lidt indimellem, hvis vi pludselig har tid. Og så kommer min svigermor og tager opvasken og sådan indimellem! SKØNT! Ellers har vi indset, at det er vigtigere med søvn end at her ser ud, som om man havde total overskud!!! For det har man jo bestemt ikke!!

Prøvede forresten det med sutten - og det virker nogle gange, hvis ikke han er rigtig sulten altså. Men så tager det da kun 5 min. når han vågner til han sover igen i stedet for ½ time - og vi slipper for at stå op der! Det er også en stor hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

misslea

Louisesam skriver:

HOLD OP - en lille sovetryne!!! Hvor er det dejligt at hun sover godt. Ja, 4 timer er godt nok fantastisk i forhold til en time her og der... det kan hun bruge til så meget mere. Har faktisk læst et sted, at jo bedre de små sover om dagen, jo bedre sover de også om natten - sjovt nok! Så der er vist ikke noget med at hvis de sover hele dagen, at de så ikke kan sove om natten! Det er jo skønt, hvis det passer... så man kan få lavet lidt indimellem - det er nemlig ret svært ja!! Hvordan går det med dit hjem? Ligner det også et bombet lokum rent ud sagt? Hvordan gør I det dig og manden? Vi har efterhånden opgivet at holde det pænt og rent. Det bliver lidt indimellem, hvis vi pludselig har tid. Og så kommer min svigermor og tager opvasken og sådan indimellem! SKØNT! Ellers har vi indset, at det er vigtigere med søvn end at her ser ud, som om man havde total overskud!!! For det har man jo bestemt ikke!!

Prøvede forresten det med sutten - og det virker nogle gange, hvis ikke han er rigtig sulten altså. Men så tager det da kun 5 min. når han vågner til han sover igen i stedet for ½ time - og vi slipper for at stå op der! Det er også en stor hjælp!

Ja det er bare sååå herligt, at hun sover så godt i sin barnevogn!!! Det er rigtig lækkert at få et par timer til andre ting i løbet af dagen...!! Og det er også bare såååå fedt at glæde sig til at hive hende op af barnevognen.... sabner hende sådan når hun sover de der 3-4 timer jo

Jamen.... indtil videre har martin jo haft barselsorlov fra sit arbejde... 6 uger ialt, og han skal først tilbage nu her på mandag..., derfor har vi sagtens kunne gøre rent og rydde op i de her uger, da der hele tiden er en af os, der har armene fri... heheh!!! Men nu må vi, hvordan det bliver, når han skal tilbage til jobbet.. hihi

Vi er begge typerne, som ikke er særlige gode til at fungere i rod... men altså, hvis tiden og overskuddet ikke er til at rydde op, jamen så må man jo lade det ligge....!! Vi er ret effektive begge to, så normalt tager det ikke lang tid lige at rydde det værste op... hehe!!!  

Anmeld

22. november 2010

Corn

Min den ældste var 3 mdr da han blev passet og jeg havde malket ud som han fik i flaske.

nr. 2 var fire måneder og han blev passet hjemme, med storebror og det var kun en aften.

Nr. 3 er nu 5 mdr og stadig ikke passet af nogen, og ser det tidligst som aktuelt omkring 8 mdr...

Anmeld

22. november 2010

lillejust

hej.

ville da bare lige fortælle hvad jeg gjorde første gang hun skulle passes. skulle dog kun være væk en aften.

hun er lige blevet 5 uger og det var i sidste uge vi skulle en aften ud. hun er kun brystbarn så var lidt nervøs over hun skulle have flaske, men min SP sagde at så længe det ikke var mig der gav den, ville hun ikke forbinde mig med en flaske. de to foregående dage havde jeg malket ud hver gang hun var færdig med at spise (hurtigt mens der stadig var nedløb) så jeg havde lavet et lille depot som min mor, der skulle passe, kunne give mens vi var væk. hun passede hende i vores hus. lillepigen fik mad lige inden vi kørte og så malkede jeg begge bryster "tomme" og tog afsted. Dog skulle jeg nærmest hives ud i bilen men da vi var kommet afsted var det egentlig også rigtig hyggeligt og vidste jo hun var i gode hænder. Der var også plads til en enkelt eller to genstande, da min mor havde sagt hun gerne ville tage hende om natten også, så vi kunne få en hel nats søvn. da vi kom hjem malkede jeg ud og smed det ud, da jeg jo havde fået lidt alkohol og hun sov. så min mor tog hende med op på gæsteværelset i sin seng og så kom hun ned med hende om morgenen da hun vågnede. ( hun sover heldigvis rigtig godt ca. 4-6 timer af gangen om natten, så det er som regl kun en eller to gange jeg skal op) vi havde en super aften og hun havde hygget sig godt med mormor.

håber også at i får en rigtig god aften, og at du kan nyde det selvom man også savner sin guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.