Louisesam skriver:
EJ vi må prøve med sutten i nat!! Tænk hvis det virker efterhånden!!!
Mikas tager ligesom Wilma også godt på, så tror bestemt heller ikke at han tager skade! 
3 timer - det er bare super!
Mikas kommer ud i sin lift på vores altan (vi bor i stuen - ophøjet - der er ikke nogen lukket gård og barnevognen kan ikke komme derud på altanen) ind imellem, og der sover han også gerne 3 timer! Det er skønt, og så ved man at de er helt afslappede og sover godt!! 
Ja det er i hvetr fald et forsøg værd med den sut... 
Wilma endte med at sove hele 4 timer i gården igår.... hold da op!!! Til gengæld vr hun så også lidt mere vågen i løbet af aftenen... hun sov faktisk kun 1 time fra 20-21 i mi strækvikle....!!! Men det passer mig også sååå fint... vil meget hellere have, at hun tager en ordentlig lur, som hun kan bruge til noget, end når hun sover sådan en time her og en time der... 
Idag har hun også bare sovet helt vildt meget.... i nat fra 23-5.15, så igen fra 6-8.30, så igen fra 9.15-12.00 og så igen her fra 15.45 og hun sover stadig.....!!! Jøsses... jeg håber hun sover i nat... heheh!!!
Det er helt rart, at jeg nu kan have mine hænder fri til at lave nogle andre ting i løbet af dagen, når nu hun sover så fint i sin barnevogn...!!! Før, da hun bare sov heroppe... ville hun nemlig helst kun sove i mine arme, og så får jeg jo intet nået i løbet af dagen.. heheh!!!
Men ja... du må prøve sutten søde.... tænk nu, hvis det kan give dig en ekstra time eller 2 om natten... det ville jo være toppen 
Anmeld