kærestens veninder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Anonym trådstarter

har lige fundet ud af at han også kalder hende skat... hmm, der bare ikke noget der hænger sammen, for overfor mig giver han udtryk for at hun er en irriterende veninde der hele tiden ringer osv. men så stod der lige en chat åben på hans facebook kunne ikke undgå at se det, og der kalder han hende skat hele tiden...

Det er jo det han kalder mig ..

ville i ha det fint nok med det eller ? og hvordan skal jeg sige det til ham uden han tror jeg snager i hans facebook  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

FrkT

Anonym skriver:

har lige fundet ud af at han også kalder hende skat... hmm, der bare ikke noget der hænger sammen, for overfor mig giver han udtryk for at hun er en irriterende veninde der hele tiden ringer osv. men så stod der lige en chat åben på hans facebook kunne ikke undgå at se det, og der kalder han hende skat hele tiden...

ville i ha det fint nok med det eller ? og hvordan skal jeg sige det til ham uden han tror jeg snager i hans facebook  

Arj jeg er ked af at sige det, men for mig lyder det som om de helt sikkert har noget kørende.... og lyder ikke til det er noget helt nyt faktisk. Og hvis de ikke har, så ville jeg bestemt ikke synes det er okay at kalde en anden end sin kæreste for skat, putte, blomst, prinsesse eller alle mulige andre af de søde navne som dem.

Anmeld

17. november 2010

Kildebakken

Anonym skriver:

Jeg ville tale med ham om det med det samme og få den lukket - tror faktisk jeres forhold bliver stærkere af at du viser lidt hvem du selv er, hvis ikke, ja så vil han jo aldrig kunne stille dine behov for tryghed og gøre dig glad.... men giv ham nu en chance...:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.