Anonym skriver:
Jeg fik engang af vide af en meget jaloux kæreste jeg havde, at en kvinde ikke kunne have en drengeven der ikke på en eller anden måde ville i bukserne på hende. . Lidt mærkeligt at sige for det måtte jo så os betyde han ville i bukserne på sine veninder eller hvad?
Nå men jeg tænker bare over det han sagde engang i mellem, for jeg har den dejligste kæreste og er sikker på han ikke ville gøre mig noget ondt.. Men han har bare en veninde, hans BEDSTE VENINDE
som jeg sleeeet ikk kan overskue. Hun ringer HVER aften og snakker i flere timer nogen gange, og det er altid sådan noget med at hun er blevet slået ned eller de behandler hende dårligt på arbejdet, og min kæreste er selvfølgelig så god af sig at han tager sig af det gang på gang... burde hun ikke bruge sin egen kæreste til sådan noget? eller er det bare mig der er sippet?
Hvordan har i det med kærestens veninder og hvordan håndterer i det?
Knus den forvirrede..
Min kæreste har en rigtig go veninde fra arbejde han tit snakker privat med og det gør mig INTET, jeg ved der aldrig kunne blive noget.
Men det er 100% hendes fortjeneste, vi taler godt sammen og hun er et virkelig reelt og dejligt menneske. Plus at hvis de skulle finde sammen havde de nok gjort det for længst, hvilket ikke er sket (de har kendt hinanden længe inden jeg kom ind i billedet)
Det lyder også som om din kæreste gør hvad venner bør gøre . ta telefonen, lytte og berolige. Derfor synes jeg du ska passe på med at lade det gå ud over ham.
Dog synes jeg du har SÅ ret i det med veninden, det kunne virke til at hun lidt udnytter venskabet. Men om det er fordi hun vil ha ham eller er ekstremt usikker og kun knyttet til ham, det ved jeg ikke?
Så jeg kan sagtens forstå du er forvirret, hvad med om du prøver at fryse hende ud med kærlighed?
fx gå tidlig i seng en aften med stearinlys, fræk sex og hele molevitten. så han misser opkaldet og du måske får signaleret til veninden, lidt mellem linjerne, at hun ikke ska tro han er til rådighed hele tiden?
Men ellers ikke nogle "gode" råd har ikke selv stået i situationen desværre, men pas på med at skubbe ham fra dig pga det, især når han er DIN DEJLIGE kæreste og gerne skulle blive ved med det
" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="
" />
Hilsen Line, der selv mødte sin dejlige kæreste gennem fælles drengevenner
" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="
" />