hvor tidligt købte i baby udstyr?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

Becks

Hmm jeg er slet ikke gravid endnu, og jeg er begyndt 

Jeg har købt nogle legesager og aktivitets tæppe af én herinde, en masse tøj af en anden herinde, hvis jeg ikke selv får brug for det, kender jeg en masse piger der også snart skal være gravide, så kan de få det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

SoffiLine

DatterMalou skriver:

Hvorfor venter i ikke til Januar udsalget?

Fordi vi får det betalt af kommunen i december

Anmeld

16. november 2010

karina pigen

betiinsen skriver:

Overvejer lidt at begynde at kigge.. er jo på SU så kan jo ikke købe alt på en gang.. er i uge 14 nu

Ved godt det er ret tidligt

Knus

jeg begyndte ret så tidligt... jeg iggede meget på nettet, havde nogen ting jeg ville ha og fandt jeg dem billigt eller p den bla avis til under halvpris så købte jeg det..

tøj købte jeg oz for tidligt, inden jeg vidste kønnet, kunne ik lade vær..

men jeg valgte at gære det såda her da vi heller ik havde så mange penge og ville gerne løbene løbe mens der blev lagt penge til side samtidligt..

så du skal gøre det der føles rigtig for dig..

Anmeld

16. november 2010

Sjl-msl-Mkl

SoffiLine skriver:

Fordi vi får det betalt af kommunen i december

Sejt. Nu vidste jeg heller ikke. Får i beløbet udbetalt eller hvordan gør i det?

Anmeld

16. november 2010

SoffiLine

DatterMalou skriver:

Sejt. Nu vidste jeg heller ikke. Får i beløbet udbetalt eller hvordan gør i det?

Kommunen har et samarbejde med ØNSKEBØRN, men ved ikke helt hvordan det foregår? men tror ikke man får pengene udbetalt???

Anmeld

16. november 2010

Sjl-msl-Mkl

SoffiLine skriver:

Kommunen har et samarbejde med ØNSKEBØRN, men ved ikke helt hvordan det foregår? men tror ikke man får pengene udbetalt???

Det er da dejligt for jer. Skønt at i kan få hjælp..

Anmeld

16. november 2010

Malonde1985

Jeg begyndte at købe en lille smule tøj til ham den bette i maven, den dag jeg havde været til nakkefoldsscanning i 13.uge. Da blev det hele mere virkeligt og da fik jeg lyst til lige at købe lidt til ham.

Og efterfølgende har jeg så købt lidt henad vejen. Synes sagtens man kan starte nu - altså der hvor du er nu  og hellere det end at købe ALT på en gang

Anmeld

16. november 2010

SoffiLine

DatterMalou skriver:

Det er da dejligt for jer. Skønt at i kan få hjælp..

Ja det er rigtig dejligt, for det er jo ikke helt billigt. :s

Men pengene ville vi nu nok have fundet vis ikke vi kunne få hjælp <3

Anmeld

16. november 2010

Dorthe1986

Du skal da bare begynde når du har lyst Her har vi allerede skaffet en babyseng/vugge. Vi fandt den i en genbrugsbutik til 100 kr Klapvogn fandt vi også i samme butik og den er i rigtig god stand og kostede os 250 Selvom det varer længe inden den skal i klapvogn, så kunne vi jo lige så godt spare de penge Jeg er selv på SU nemlig VI har så også lige købt en barnevogn, da vi fandt en ny til meget billige penge Så vi har mange af de store ting klar.. og så har vi en bedstemor (min mor), der går lidt amok med at købe ting til den bette

Vi har et par enkelte bodyer til den lille og inden længe får vi to poser babytøj af en af kærestens kolleger så det er jo lækkert

Anmeld

16. november 2010

serinasmor

det er ingen skam at begynde tidligt

vi var heldige at vi fik/arvede det meste .. men ellers havde det da også været noget af en udskrivning på en gang... forresten ( ved ikke om i har bil) men det kan nok godt betale sig at tjekke priserne for at leje den mindste autostol i babysam ... det er i hvert fald billigere end at købe en ny .. og så er du sikker på at den ikke har været med i en ulykke (hvor du ikke kan være sikker på det hvis du køber en brugt)

og kan desuden anbefale at købe brugte tøjpakker på nettet op til str ca 68..der når de små pus alligevel slet ikke at slide på tøjet..... har en svigermor der er gået "farmor-amok" på nettet.. og har købt rigtig meget tøj "som hun liiiige faldt over "  men når hun købte det brugt fik jeg ikke heelt så dårlig samvittighed .. hun vil jo bare gerne hjælpe..

forresten kan det nok betale sig for jer at købe barnevogn i januar .. der kommer jo også nye modeller der .. og dermed januarudsalg ... hvis i da gerne vil have en ny

serinasmor.. der også godt ved at suen ikke strækker så langt som man gerne ville have den til altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.