Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er der ikke noget at sige til, vi er i samme båd! Jeg kan dog vinke til min IIS og sige, vi ses aldrig mere!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Elias 13.01.10 skriver: Det er der ikke noget at sige til, vi er i samme båd! Jeg kan dog vinke til min IIS og sige, vi ses aldrig mere!!
Det glæder jeg mig til at gøre om 3 uger
eliasogmor skriver: vi startede i går med opgaven, og har indtil den 3 dec.. jeg har besluttet mig for at skirve om social indenfor Individ, institution, og samfund,... men allerede nu.. hvor jeg skal skrive indledningen, går jeg kold... Jeg vil bruge Halse og ejrnæs...nogen der har lidt ideer til mig???
vi startede i går med opgaven, og har indtil den 3 dec..
jeg har besluttet mig for at skirve om social indenfor Individ, institution, og samfund,...
men allerede nu.. hvor jeg skal skrive indledningen, går jeg kold... Jeg vil bruge Halse og ejrnæs...nogen der har lidt ideer til mig???
skal i skrive en 10 siders opgave eller???
hvad er dit emne helt præcist??? jeg afsluttede iis eksamen lige inden sommerferien og der skulle vi skrive om et emne vi træk og så skrive en synopsis og så til eksamen i den
Nu kan jeg lige svare, da jeg skal skrive under de samme vilkår. vi skal skrive mellem 20000 og 25000 anslag, selvvalgt emne. Det er udelukkende skriftligt, og skal afleveres 3. december.
AnneBJ skriver: Nu kan jeg lige svare, da jeg skal skrive under de samme vilkår. vi skal skrive mellem 20000 og 25000 anslag, selvvalgt emne. Det er udelukkende skriftligt, og skal afleveres 3. december.
ok jamen så kan jeg desværre ikke hjælpe da vi skrev synopsis...men hva semester er i på????
Maja88 skriver: ok jamen så kan jeg desværre ikke hjælpe da vi skrev synopsis...men hva semester er i på????
4. ...
AnneBJ skriver: 4. ...
ok er bare fordi jeg synes du skriver at du startede i august 08 og gjorde jeg også og jeg er på 5
Maja88 skriver: ok er bare fordi jeg synes du skriver at du startede i august 08 og gjorde jeg også og jeg er på 5
jeg har haft et halvt års sygemelding Så det er ikke din hovedregning der fejler
AnneBJ skriver: jeg har haft et halvt års sygemelding Så det er ikke din hovedregning der fejler
hehe troede lige hjernen allerede var slået fra
hjemvendt fra vejledning, dog ikke meget klogere.. men skal have fundet en case, omkring et barn, i bh, med en evt syg forældre eller andet, der skal være mulighed for social arv?? anyone???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128