IIS eksamens opgave.....pæd sem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.104 visninger
35 svar
0 synes godt om
16. november 2010

eliasogmor

vi startede i går med opgaven, og har indtil den 3 dec..

jeg har besluttet mig for at skirve om social indenfor Individ, institution, og samfund,...

men allerede nu.. hvor jeg skal skrive indledningen, går jeg kold... Jeg vil bruge Halse og ejrnæs...nogen der har lidt ideer til mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

AnneBJ

vi startede i går med opgaven, og har indtil den 3 dec..

jeg har besluttet mig for at skirve om social indenfor Individ, institution, og samfund,...

men allerede nu.. hvor jeg skal skrive indledningen, går jeg kold... Jeg vil bruge Halse og ejrnæs...nogen der har lidt ideer til mig???"

Jeg er præcis igang med det samme Dog ikke samme emne, men nej, jeg er helt blank.. Kan da godt huske der er én der Ejrnæs, men så står jeg også af...

Anmeld

16. november 2010

eliasogmor

AnneBJ skriver:

Jeg er præcis igang med det samme Dog ikke samme emne, men nej, jeg er helt blank.. Kan da godt huske der er én der Ejrnæs, men så står jeg også af...

hvor går du henne???

må jeg høre din indledning??

synes du ikke den opgave er lidt svær???

Anmeld

16. november 2010

AnneBJ

eliasogmor skriver:

hvor går du henne???

må jeg høre din indledning??

synes du ikke den opgave er lidt svær???

Kolding

Du måtte rigtig gerne høre min indledning - hvis jeg havde lavet en!

Jeg synes den er svær, fordi den er så ukonkret, og fordi vi har så lang tid.. jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen og gå i gang!...

Anmeld

16. november 2010

Hasselnødden

Hvilke pæd. seminarier er I tilknyttede? Jeg har lige bestået min, efter 4 forsøg. Er glad for det endelig er overstået - og hold op, I har da lang tid til at skrive jeres opgave. Helt indtil 3 december? Vi fik vores udleveret onsdag og så aflevere personligt fredag. - Hver gang.

Får I ikke en case, en artikel og stikord udleveret som I skal skrive opgaven ud fra eller er det kun hos os, det er sådan på UCL Jelling.?

Anmeld

16. november 2010

eliasogmor

AnneBJ skriver:

Kolding

Du måtte rigtig gerne høre min indledning - hvis jeg havde lavet en!

Jeg synes den er svær, fordi den er så ukonkret, og fordi vi har så lang tid.. jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen og gå i gang!...

ha ha det gør jeg også.... hvem er du???

Anmeld

16. november 2010

AnneBJ

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Hvilke pæd. seminarier er I tilknyttede? Jeg har lige bestået min, efter 4 forsøg. Er glad for det endelig er overstået - og hold op, I har da lang tid til at skrive jeres opgave. Helt indtil 3 december? Vi fik vores udleveret onsdag og så aflevere personligt fredag. - Hver gang.

Får I ikke en case, en artikel og stikord udleveret som I skal skrive opgaven ud fra eller er det kun hos os, det er sådan på UCL Jelling.?

Vi går i Kolding begge to.. Og har valgfrit emne, og 3 uger til at skrive... det gør det faktisk lidt svært, men jeg misunder nu ikke Jeres måde, og er glad for jeg nåede at skifte væk fra Jelling Hvem har du af undervisere der?

Anmeld

16. november 2010

eliasogmor

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

sikke et kønt drenge navn...

vi er tilknyttet kolding...

nej vi får ikke nogen case..faktisk ingenting og det er frustrende....

Anmeld

16. november 2010

AnneBJ

eliasogmor skriver:

ha ha det gør jeg også.... hvem er du???

Ved jeg godt - eller regnede jeg med, da der stod 6000 i din profil

Jeg er mig! Går i S klassen, men er overflyttet dertil i feb. og så var vi jo i  praktik...

Anmeld

16. november 2010

eliasogmor

AnneBJ skriver:

Ved jeg godt - eller regnede jeg med, da der stod 6000 i din profil

Jeg er mig! Går i S klassen, men er overflyttet dertil i feb. og så var vi jo i  praktik...

hmmm...godt du ikke gik i r, for så var det pinligt... men ved godt hvem du er nu..tror jeg... de klapppede mave på dig i sidste uge  ikke ude ved amfi???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.