Miia90 skriver:
i starten da vi fandt ud af hun havde kræft, gik alt godt, min moar var i kemo af 4 omgang med 14dages mellem rum. hun var rigtig dårlig det første 2 gange og kroppen blev jo van det den stærke medicen. det hele gik faktisk rigtig godt og kræft cellerne var gået i dvale( min moar have modermærkekræft det sad på benet) man kunne ikk mærke min moar var syg det første halve år, hun gik på arbejde hverdag og tog tit dobbel vagter. ca det sidste halve år inden hendes dø, blev hun dårlig, dehyderet, kunne ikk rigtig spise, og hvis hun fik noget med i maven, kom det bare op igen, tapte håret og var meget afkræftede
hun lå i sengen stor set hele tiden og røg ind og ud og sygehuset., det sidst lå hun på næstved syge i 3uger. og plan var min moar skulle hjem og mandag og have hjemmepleje 7 gange i døgnet. vi havde fået er tiden var knap for hvornår vores moar ikk kunne mere. dagen før hun skulle hjem, døde hun søndag d. 1 nov 09. har aldrig været så ked af det i hele mit liv( skal lige siges min moar startede med moderkræft, gik senere i lynfesytemet,blodet,hjernen og til sidst i maven) du med gerne prøver ind til noget, jeg er åben for at snakke om det, det hjælper en til og komme videre 
Hold da fast. Det er da godt nok noget af en omgang.
Min mormor døde i starten af 2010 af lungekræft som havde brædt sig til hendes nyrer. Hun røg også ind og ud af sygehuset hele tiden, men hun døde derhjemme 30 min efter jeg var taget afsted fra hende. Min sætter sad og holdte hende i hånden da hun tog sit sidste åndedrag.
Hun kunne ikke tåle kemo, så hun gik uden nogen form for kræft behandling. hun fik bare smertestillende medicin..
Det var også rigtig hårdt at se hende blive dårligere og dårligere, men må ærligt indrømme at jeg er "glad" for min mor forsvandt så hurtigt, for jeg ville slet ikke kunne ha klaret hvis jeg vidste hun skulle dø af kræft. Det er jeg og har jeg aldrig været stærk nok til sådan noget.
Min farmor har også haft lymfe kræft eller hvad det hedder. Men hun er da heldigvis rask i dag..
Men det får mig til at tænke på om jeg også er mere udsat for kræft, nu da vi har det på begge sider af familien.
Anmeld