Jeg er tideligt ude :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

*Sabine*

jeg er selv i gang med samme behandling og der sagde gyno at mitæg var 22,8 mm og det som det skull evære. for hvis ægget var større end 24mm var det ikk så godt at insiminere. men held og lykke.. jeg håber selv også at 3. gang er lykkens gang. skal tage test d. 20. nvember

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Miia90

*Sabine* skriver:

jeg er selv i gang med samme behandling og der sagde gyno at mitæg var 22,8 mm og det som det skull evære. for hvis ægget var større end 24mm var det ikk så godt at insiminere. men held og lykke.. jeg håber selv også at 3. gang er lykkens gang. skal tage test d. 20. nvember

tak. held og lykke hvorfor er det ikk godt og insermire. hvis ægget er mere end 24 mm``???

Anmeld

16. november 2010

Louisiana

Hold da op, 4 cm lyder helt vildt! Jeg  alt hvad jeg kan for, at der er succes denne gang!! Og hvor fedt, at du har fået ægløsning af dig selv denne gang

Anmeld

16. november 2010

Miia90

Louisiana28 skriver:

Hold da op, 4 cm lyder helt vildt! Jeg  alt hvad jeg kan for, at der er succes denne gang!! Og hvor fedt, at du har fået ægløsning af dig selv denne gang

håber jeg også

Anmeld

16. november 2010

MissGeoh

Miia90 skriver:

Heeej Piger

Jeg er ligehjemvendt efter en tur over ved min gyn for at blive scannes. det ser fint ud det hele. Mit KÆMPE æg er 4cm  Så skal insermieret allerede imorgen formiddag

3gang er lykkes gang  min test dag bliver den 30 nov

Kram Mia

alt hvad jeg kan.

Håber det går godt for dig.

Jeg så lige i noget tidligere indlæg at du har mistet din mor. Det gør mig noget så ondt. Jeg mistede min mor i 2001. 

Anmeld

16. november 2010

Miia90

MissGeoh skriver:

alt hvad jeg kan.

Jeg så lige i noget tidligere indlæg at du har mistet din mor. Det gør mig noget så ondt. Jeg mistede min mor i 2001. 

tak. ja det er hård og miste sin moar har lige haft årsdag :´(

Anmeld

16. november 2010

Miia90

MissGeoh skriver:

alt hvad jeg kan.

Anmeld

16. november 2010

MissGeoh

Miia90 skriver:

Det er enormt hårdt ja. Jeg var lige blevet 15 da min mor døde.. Så det var lige da jeg havde aller mest brug for hende..

41 år blev hun..

Men selvom jeg ikke kender dig og du ikke kender mig, så skal du vide at jeg er her hvis du har brug for at snakke. Ved selv hvor hårdt jeg havde det dengang. 

>:<

Anmeld

16. november 2010

Miia90

MissGeoh skriver:

Det er enormt hårdt ja. Jeg var lige blevet 15 da min mor døde.. Så det var lige da jeg havde aller mest brug for hende..

41 år blev hun..

Men selvom jeg ikke kender dig og du ikke kender mig, så skal du vide at jeg er her hvis du har brug for at snakke. Ved selv hvor hårdt jeg havde det dengang. 

>:<

Nååååårh hvor er du sød jeg vil rigtig gerne lære dig og kende og snakke om alt mellem himlem og jord   min søster var lige fyldt 16 da vores moar døde af kræft 52kr gammel

Anmeld

16. november 2010

MissGeoh

Miia90 skriver:

Nååååårh hvor er du sød jeg vil rigtig gerne lære dig og kende og snakke om alt mellem himlem og jord   min søster var lige fyldt 16 da vores moar døde af kræft 52kr gammel

Puha det er jo heller ikke nogen alder at dø i. Det må være så frygteligt. Også at i viste at hun skulle dø.

Min mor døde pludseligt en dag på hendes arbejde.. Det var en blodprop i hjertet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.