Malonde1985 skriver:
Altså både min mor og far bor I DK, så det burde vel ikke være noget problem... Har han selv baggrunde og lys osv med så?? Aner ikke lige hvad man egentlig bruger :-D. Men hvad ville det så koste hvis det sku være i kbh?? Og vil da rigtig gerne ha en cd-rom med billederne, så man selv kan printe ud osv :-)
du får ikke en cd, det han gør er, at han opretter et brugernavn og kode til dig og så kan du gennem hans hjemme side hentet din e billeder ned gennem dem på din computer og printer dem ud hvornår du vil ( ingen andre end dig kan finde de billeder derfor kode systemet)
han har indrettet et studie i hans hus ( hvor han bor med hans kæreste og søn) og han har baggrunde men hvis du gerne vil ha lidt bestemte ting med tager du det selv med ( du kan prøve at kigge på mine billeder)
og har du nogen ideer lytter han meget gerne.. han elsker at fin pudse billeder og gøre lidt extra ved dem hvis man ønsker...
jeg synes ik 750 kroner er meget når jeg ved hvilke arbejde han udføre, og jeg fik riigtige mange billeder, men han garantere minimum 15 billeder som er klar til fremkaldelse...
Anmeld