Fotograf søges til at tage mavebilleder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

karina pigen

Malonde1985 skriver:

Altså både min mor og far bor I DK, så det burde vel ikke være noget problem... Har han selv baggrunde og lys osv med så?? Aner ikke lige hvad man egentlig bruger :-D. Men hvad ville det så koste hvis det sku være i kbh?? Og vil da rigtig gerne ha en cd-rom med billederne, så man selv kan printe ud osv :-)

du får ikke en cd, det han gør er, at han opretter et brugernavn og kode til dig og så kan du gennem hans hjemme side hentet din e billeder ned gennem dem på din computer og printer dem ud hvornår du vil ( ingen andre end dig kan finde de billeder derfor kode systemet)

han har indrettet et studie i hans hus ( hvor han bor med hans kæreste og søn) og han har baggrunde men hvis du gerne vil ha lidt bestemte ting med tager du det selv med ( du kan prøve at kigge på mine billeder)

og har du nogen ideer lytter han meget gerne.. han elsker at fin pudse billeder og gøre lidt extra ved dem hvis man ønsker...

jeg synes ik 750 kroner er meget når jeg ved hvilke arbejde han udføre, og jeg fik riigtige mange billeder, men han garantere minimum 15 billeder som er klar til fremkaldelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Malonde1985

karina pigen skriver:

hoov.. transporten koster 300 med orange billetter..

billeder koster ca 750 og så får du MIN. 15 redigeret billeder

hvor i mod janus koster 1700 og så får du 5 redigeret billeder..

Ah ja så misforstod jeg dig lige :-D

Anmeld

16. november 2010

Malonde1985

karina pigen skriver:

du får ikke en cd, det han gør er, at han opretter et brugernavn og kode til dig og så kan du gennem hans hjemme side hentet din e billeder ned gennem dem på din computer og printer dem ud hvornår du vil ( ingen andre end dig kan finde de billeder derfor kode systemet)

han har indrettet et studie i hans hus ( hvor han bor med hans kæreste og søn) og han har baggrunde men hvis du gerne vil ha lidt bestemte ting med tager du det selv med ( du kan prøve at kigge på mine billeder)

og har du nogen ideer lytter han meget gerne.. han elsker at fin pudse billeder og gøre lidt extra ved dem hvis man ønsker...

jeg synes ik 750 kroner er meget når jeg ved hvilke arbejde han udføre, og jeg fik riigtige mange billeder, men han garantere minimum 15 billeder som er klar til fremkaldelse...

Wow de billeder du har på din profil eller har oploadet så man kan se dem.. Er det ham fra Jylland, som har taget dem??? De er nemlig super gode!!!! :-):-) rigtig rigtig flotte!!

Anmeld

16. november 2010

karina pigen

Malonde1985 skriver:

Wow de billeder du har på din profil eller har oploadet så man kan se dem.. Er det ham fra Jylland, som har taget dem??? De er nemlig super gode!!!! :-):-) rigtig rigtig flotte!!

jeg får kun taget billeder af lasse.. også inden jeg blev gravid..

jeg synes simpelhen han er for genial, og er tryg ved ham og jeg VEd han leveret en meget tilfredsstillende arbejde og overholder sine aftale.

kan KUN anbefalde ham.. selvom han er i jylland.. det tager ca 2-3 timer hver vej, men det er det hele værd.

jeg er super glade for mine billeder...

Anmeld

16. november 2010

Trine89

Malonde1985 skriver:

Altså både min mor og far bor I DK, så det burde vel ikke være noget problem... Har han selv baggrunde og lys osv med så?? Aner ikke lige hvad man egentlig bruger :-D. Men hvad ville det så koste hvis det sku være i kbh?? Og vil da rigtig gerne ha en cd-rom med billederne, så man selv kan printe ud osv :-)

heej, 

Jeg har snakke med manden og det med pris på billeder..  

Han skal have 300 kroner i timen.. og så lidt til at dække transport. 

Anmeld

16. november 2010

Trine89

SoffiLine skriver:

første mulighed lyder som noget jeg kan håndtere " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />

anden mulighed lyder lidt indviklet " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

hej,

med hensyn til det med billeder   så er det 300 kroner i timen og ikke 400 kroner

Anmeld

16. november 2010

SoffiLine

Trine89 skriver:

hej,

med hensyn til det med billeder   så er det 300 kroner i timen og ikke 400 kroner

det lyder rigtig godt, kan du evt finde ud af en samlet pris?

og også for at jeg får dem printet ud af ham?

>:<

Anmeld

16. november 2010

Trine89

det lyder rigtig godt, kan du evt finde ud af en samlet pris?

og også for at jeg får dem printet ud af ham?

>:<

prisen på at få printet vil afhænge af hvor mange du skal have printet og hva størrelse det skal printes i..

Det største han kan printe i er A4..

Anmeld

16. november 2010

SoffiLine

Trine89 skriver:

prisen på at få printet vil afhænge af hvor mange du skal have printet og hva størrelse det skal printes i..

Det største han kan printe i er A4..

A4 er rigtig fint. Hvor mange billeder får man for de 300 kr som han tager i timen??? hvis man kan sige det såden 

Anmeld

16. november 2010

Trine89

SoffiLine skriver:

A4 er rigtig fint. Hvor mange billeder får man for de 300 kr som han tager i timen??? hvis man kan sige det såden 

jamen det er meget forskelligt egentlig.. 

sidst han tog billeder fik han 120 billeder der kunne bruges.. så det vil være nok at vælge i mellem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.