Fotograf søges til at tage mavebilleder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

karina pigen

Malonde1985 skriver:

Ja nu er maven efterhånden rimelig stor og jeg vil gerne snart ha taget nogle flotte graviditets-mavebilleder   ligesom mange af jer andre herinde har fået lavet! Såå derfor er der nogen I kan og vil anbefale?? Jeg kender desværre ikke nogen selv  og bor I Sverige, så KBH ville klart være at foretrække  - altså så ikke Jylland og Fyn

Krammer fra mig som nu 29+2 (uge 30) argh tiden flyver og maven vokser i badulfart!!

hvis det skal være i KBH så covermodel= janus.. han er super dygtig men han koster også derefter...

hvis du vil tag turen til jylland.. med orange billetter kan det gøres for 300 kroner.. såååå ville jeg vælge Lasse baltzer det er ham der har taget mine og kender ham ret godt og han er SUPER MEGA  dygtig og koster ik så meget plus du får en masse fede billeder.. han er turen værd.. jeg gør det selv når jeg skal ha taget billeder....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Trine89

SoffiLine skriver:

første mulighed lyder som noget jeg kan håndtere " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />

anden mulighed lyder lidt indviklet " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

hehe.. okey  

Anmeld

16. november 2010

Sabsy

Malonde1985 skriver:

Ja nu er maven efterhånden rimelig stor og jeg vil gerne snart ha taget nogle flotte graviditets-mavebilleder   ligesom mange af jer andre herinde har fået lavet! Såå derfor er der nogen I kan og vil anbefale?? Jeg kender desværre ikke nogen selv  og bor I Sverige, så KBH ville klart være at foretrække  - altså så ikke Jylland og Fyn

Krammer fra mig som nu 29+2 (uge 30) argh tiden flyver og maven vokser i badulfart!!

Hej !

Min fotograf er fritidsfotograf, men har tager nogen lækre billeder af maaaaaaaange piger og drenge.. Han gør det gratis (har gjort, ved ikke om han stadigvæk gør) - mit billed er bl.a. taget af ham.. Han bor i Hillerød 20km fra KBH..

- Held og lykke

Anmeld

16. november 2010

Isabella_mor

Malonde1985 skriver:

skriv til Jarnsaxa... hun gør det gratis lige pt hun vil med glæde hjælpe

Anmeld

16. november 2010

Line Højdal

Jeg følger lige lidt med her... Skal også selv have taget lidt billeder af mavsen når vi nærmer os foråret (og termin)

>:<Line

Anmeld

16. november 2010

Malonde1985

karina pigen skriver:

hvis det skal være i KBH så covermodel= janus.. han er super dygtig men han koster også derefter...

hvis du vil tag turen til jylland.. med orange billetter kan det gøres for 300 kroner.. såååå ville jeg vælge Lasse baltzer det er ham der har taget mine og kender ham ret godt og han er SUPER MEGA  dygtig og koster ik så meget plus du får en masse fede billeder.. han er turen værd.. jeg gør det selv når jeg skal ha taget billeder....

Åh ja 300,- er da enormt billigt hvis man så kan komme rimelig billigt afsted også! Problemet er måske bare mere tiden... I hverdagen afleverer og henter jeg min datter, så det går ikke at tage så langt væk - bor I Sverige.

I weekenden kunne det jo så evt være, men der er billetterne vel dyrere??

Anmeld

16. november 2010

Malonde1985

isabellamor skriver:

skriv til Jarnsaxa... hun gør det gratis lige pt hun vil med glæde hjælpe

Ok prøver lige at finde hende :-) tak ;-)

Anmeld

16. november 2010

Malonde1985

Trine89 skriver:

Min kæreste tager billeder  
og vi kunne sagtens komme til KBH, hvis du har et sted hvor man muligvis kunne tage billeder. (evt hos noget familie eller venner) 

Altså både min mor og far bor I DK, så det burde vel ikke være noget problem... Har han selv baggrunde og lys osv med så?? Aner ikke lige hvad man egentlig bruger :-D. Men hvad ville det så koste hvis det sku være i kbh?? Og vil da rigtig gerne ha en cd-rom med billederne, så man selv kan printe ud osv :-)

Anmeld

16. november 2010

karina pigen

Malonde1985 skriver:

Åh ja 300,- er da enormt billigt hvis man så kan komme rimelig billigt afsted også! Problemet er måske bare mere tiden... I hverdagen afleverer og henter jeg min datter, så det går ikke at tage så langt væk - bor I Sverige.

I weekenden kunne det jo så evt være, men der er billetterne vel dyrere??

hoov.. transporten koster 300 med orange billetter..

billeder koster ca 750 og så får du MIN. 15 redigeret billeder

hvor i mod janus koster 1700 og så får du 5 redigeret billeder..

Anmeld

16. november 2010

Trine89

Malonde1985 skriver:

Altså både min mor og far bor I DK, så det burde vel ikke være noget problem... Har han selv baggrunde og lys osv med så?? Aner ikke lige hvad man egentlig bruger :-D. Men hvad ville det så koste hvis det sku være i kbh?? Og vil da rigtig gerne ha en cd-rom med billederne, så man selv kan printe ud osv :-)

Man behøver ikke nødvdigvis en baggrund.. men jeg er sikker på han nok skal tage de nødvendige ting med.. 

jamen egent som udgangspunkt tager han 400 kroner i timen.. men jeg skal lige snakke med han om prisen da vi nok godt vil kunne strikke et godt tilbud sammen.. 

han giver alle billederne på en CD både som redigeret og orginalt.. og det er med i prisen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.