JustAnotherName skriver:
Jaja, herhjemme printer vi plader ud og spiller med, når "Bingo Banko" ruller på skrærmen på TV2 lørdag aften.
Og i lørdags fik Kenneth skismer pladen fuld.
Men det var UMULIGT at komme igennem på telefonen, selvom vi prøvede fra både fastnet og mobil. ØV-ØV!!
Til gengæld kan pladen stadig bruges, da den kan sendes ind - og HVIS vi så skulle være så heldige at blive udtrukket (hvilket er meeeget lidt sandsynligt), så kan man komme ind og dyste om at vinde et splinter nyt hus i ét plan til værdi af 1,6 mill. Man skal bare selv betale for den grund, som huset skal bygges på - Så der er frit valg, hvor man vil bo og bygge sit nye hjem.
Århhhhh, jeg gad SÅ GODT at det kunne blive os! Jeg håber det.
Selvom oddsene er usandsynligt små for, at man bliver trukket ud.
Hold op hvor ville det løse mange økonomiske barikader som sænker vores drømme og planer om større, nyere hus med plads til en familie på fem. Vi har ikke råd, som vores situation er nu. Så sikke en håndsrækning det ville være.
Ville ikke så meget med indlæget, andet end at dele med Jer...
Nu vil jeg i seng. Vækkeuret ringer klokken 05:35 imorgen (stakkels børn og stakkels mig) ..... Jajaaa, herhjemme er vi jo begyndt at få fuldt udbytte af dagen - så den starter inden fanden får sko på, og (som noget meget nyt for mig) slutter inden midnat! Så godnat til alle Jer skønne kvinder.
hi hi sidste sæson, havde jeg pladen fuld flere gang... (måske fordi jeg sad med 40 plader af gangen
) men man skal være SÅ klar til at ringe, og gerne på flere telefoner...