"Bingo Banko" ....Vi havde sgu pladen fuld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. november 2010

JustAnotherName

Jaja, herhjemme printer vi plader ud og spiller med, når "Bingo Banko" ruller på skrærmen på TV2 lørdag aften.

Og i lørdags fik Kenneth skismer pladen fuld.
Men det var UMULIGT at komme igennem på telefonen, selvom vi prøvede fra både fastnet og mobil. ØV-ØV!!

Til gengæld kan pladen stadig bruges, da den kan sendes ind - og HVIS vi så skulle være så heldige at blive udtrukket (hvilket er meeeget lidt sandsynligt), så kan man komme ind og dyste om at vinde et splinter nyt hus i ét plan til værdi af 1,6 mill. Man skal bare selv betale for den grund, som huset skal bygges på - Så der er frit valg, hvor man vil bo og bygge sit nye hjem.

Århhhhh, jeg gad SÅ GODT at det kunne blive os! Jeg håber det.
Selvom oddsene er usandsynligt små for, at man bliver trukket ud.

Hold op hvor ville det løse mange økonomiske barikader som sænker vores drømme og planer om større, nyere hus med plads til en familie på fem. Vi har ikke råd, som vores situation er nu. Så sikke en håndsrækning det ville være.

Ville ikke så meget med indlæget, andet end at dele med Jer...

Nu vil jeg i seng. Vækkeuret ringer klokken 05:35 imorgen (stakkels børn og stakkels mig) ..... Jajaaa, herhjemme er vi jo begyndt at få fuldt udbytte af dagen - så den starter inden fanden får sko på, og (som noget meget nyt for mig) slutter inden midnat! Så godnat til alle Jer skønne kvinder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Rosa

NÅ SÅ DET VAR JER der huggede vores pladefuld!!!

Vi har spillet det rigtig tit fordi det bare er brandhyggeligt (og fordi jeg er i familie med Simon Talbot) og vi har ALDRIG haft så meget som en række før sidst - men det var så også den eneste plade med 5 afkrydsede tal på  - og det var efter at vinderen af 2 rækker var fundet

Men åååkææææ - jeg krydser da fingre for at I vinder et splinternyt hus

Kram

Rosa

Anmeld

15. november 2010

JustAnotherName

Rosa skriver:

NÅ SÅ DET VAR JER der huggede vores pladefuld!!!

Vi har spillet det rigtig tit fordi det bare er brandhyggeligt (og fordi jeg er i familie med Simon Talbot) og vi har ALDRIG haft så meget som en række før sidst - men det var så også den eneste plade med 5 afkrydsede tal på  - og det var efter at vinderen af 2 rækker var fundet

Men åååkææææ - jeg krydser da fingre for at I vinder et splinternyt hus

Kram

Rosa

Så giv lige ham Simon besked om at udtrække VORES bingo-plade, ikk!?

Høhø, eller måske en direkte adresse er bedre ....så kan han tage vores kuvert med sig på arbejde, så han ved hvilken én der skal udtrækkes   

Jeg kender ham også godt. Eller ikke sådan KENDER kender...
Men jeg var jo barndoms-kæreste med hans storebror

Anmeld

15. november 2010

Rosa

JustAnotherName skriver:

Så giv lige ham Simon besked om at udtrække VORES bingo-plade, ikk!?

Høhø, eller måske en direkte adresse er bedre ....så kan han tage vores kuvert med sig på arbejde, så han ved hvilken én der skal udtrækkes   

Jeg kender ham også godt. Eller ikke sådan KENDER kender...
Men jeg var jo barndoms-kæreste med hans storebror

Ja selvfølgelig - du gik på årgang med Christian,  gjorde du ikke?

Jeg snakker jo ikke med Simon eftersom vi aldrig har været specielt tætte som børn (aldersforskel på 4 år, og de flyttede en del), altså, vi hilser med knus og kram når vi mødes osv. men vi er ikke venner. Christian har jeg et lidt tættere forhold til, vi har spillet i band sammen og "hængt ud" da vi var yngre... Så det er den vej igennem hvis jeg skal ordne noget med den plade

Anmeld

15. november 2010

JustAnotherName

Rosa skriver:

Ja selvfølgelig - du gik på årgang med Christian,  gjorde du ikke?

Jeg snakker jo ikke med Simon eftersom vi aldrig har været specielt tætte som børn (aldersforskel på 4 år, og de flyttede en del), altså, vi hilser med knus og kram når vi mødes osv. men vi er ikke venner. Christian har jeg et lidt tættere forhold til, vi har spillet i band sammen og "hængt ud" da vi var yngre... Så det er den vej igennem hvis jeg skal ordne noget med den plade

Jo, jeg gik i folkeren med Christian. Og på fritteren 

Og så spillede vi også i "ungdoms-band" sammen, da vi var 15-16 år gamle.

Jeg har slet ikke kontakt til nogen af dem.
Simon bor jo i Kbh. nu, ikke? Og hvad med Christian, bor han stadig i Skb? ....Syntes jeg hørte at han var blevet gift?!  ....Hvad med børn?

Anmeld

15. november 2010

Rosa

JustAnotherName skriver:

Jo, jeg gik i folkeren med Christian. Og på fritteren 

Og så spillede vi også i "ungdoms-band" sammen, da vi var 15-16 år gamle.

Jeg har slet ikke kontakt til nogen af dem.
Simon bor jo i Kbh. nu, ikke? Og hvad med Christian, bor han stadig i Skb? ....Syntes jeg hørte at han var blevet gift?!  ....Hvad med børn?

Ingen børn, men han blev gift med sin kæreste gennem 8 år her i sommer, vi var med til receptionen, og de bor nu ude på landet (Fruering?) og har en masse dyr Han spiller stadig musik, og så kører han taxa til hverdag

Anmeld

16. november 2010

TbCp

Jamen jeg vil da krydse ALT for at det lige er jeres plade der bliver udtrukket
Det ville da også være for fedt at få lov at bygge sådan et hus!

Herhjemme står vi op 5.45 de dage hvor Carsten kører til Sjælland.... jeg er B-menneske! så det er simpelthen ulideligt... og så ovenkøbet at skulle ud på cykel med Liva i den kulde Bbbbrrrrr

God dag

Anmeld

16. november 2010

Barbamama

Var jeg den eneste der bed mærke i at der stod et hus til 5????? He he he.... Katrine er der noget vi ikke ved eller var det bare fremtidsplanerne du luftede??

Anmeld

16. november 2010

lion

JustAnotherName skriver:

Jaja, herhjemme printer vi plader ud og spiller med, når "Bingo Banko" ruller på skrærmen på TV2 lørdag aften.

Og i lørdags fik Kenneth skismer pladen fuld.
Men det var UMULIGT at komme igennem på telefonen, selvom vi prøvede fra både fastnet og mobil. ØV-ØV!!

Til gengæld kan pladen stadig bruges, da den kan sendes ind - og HVIS vi så skulle være så heldige at blive udtrukket (hvilket er meeeget lidt sandsynligt), så kan man komme ind og dyste om at vinde et splinter nyt hus i ét plan til værdi af 1,6 mill. Man skal bare selv betale for den grund, som huset skal bygges på - Så der er frit valg, hvor man vil bo og bygge sit nye hjem.

Århhhhh, jeg gad SÅ GODT at det kunne blive os! Jeg håber det.
Selvom oddsene er usandsynligt små for, at man bliver trukket ud.

Hold op hvor ville det løse mange økonomiske barikader som sænker vores drømme og planer om større, nyere hus med plads til en familie på fem. Vi har ikke råd, som vores situation er nu. Så sikke en håndsrækning det ville være.

Ville ikke så meget med indlæget, andet end at dele med Jer...

Nu vil jeg i seng. Vækkeuret ringer klokken 05:35 imorgen (stakkels børn og stakkels mig) ..... Jajaaa, herhjemme er vi jo begyndt at få fuldt udbytte af dagen - så den starter inden fanden får sko på, og (som noget meget nyt for mig) slutter inden midnat! Så godnat til alle Jer skønne kvinder.

Hvor er det da super kedeligt at I ikke kom igennem. Men jeg har hørt flere steder fra at det er pænt umuligt at komme igennem.

Men jo et nyt hus ville da være super lækkert.

Anmeld

16. november 2010

JustAnotherName

Var jeg den eneste der bed mærke i at der stod et hus til 5????? He he he.... Katrine er der noget vi ikke ved eller var det bare fremtidsplanerne du luftede??

Bare luft.... Hehe, jeg er IKKE en af de ny-gravide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.