Ih altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

AnneBJ

Hehe, er i princippet enig - bortset fra det faktum, at det betyder der ikke kommer (kom) CSI.. Har fundet ud af, at de vist nok sender den torsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

wamse

Baagøe skriver:

Man kan aldrig se for meget Harry

Det er nemlig rigtig, man kan da ikke se for meget Harry Potter :-) Har det på samme måde med Twilight filmene ;-)

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

wamse skriver:

Det er nemlig rigtig, man kan da ikke se for meget Harry Potter :-) Har det på samme måde med Twilight filmene ;-)

Dem har jeg endnu til gode - sidder og ser Harry Potter og flammernes pokal lige nu, og så glæder jeg mig til 1. af de sidste to film

Anmeld

15. november 2010

AnneBJ

Jeg har faktisk også Twillight til gode.. måske et barselsprojekt

Anmeld

15. november 2010

wamse

Baagøe skriver:

Dem har jeg endnu til gode - sidder og ser Harry Potter og flammernes pokal lige nu, og så glæder jeg mig til 1. af de sidste to film

Jeg har alle Potter filmene her hjemme og også Twilight filmene :-) Så de bliver jævnligt set, så selv Lærke på 4.5 er begyndt at se Potter :-D
Glæder mig til at se den nye Potter i bio med drengene.

Anmeld

15. november 2010

wamse

AnneBJ skriver:

Jeg har faktisk også Twillight til gode.. måske et barselsprojekt

Absolut et projekt jeg vil anbefale :-)

Anmeld

15. november 2010

SussieThyssen

AnneBJ skriver:

Godt nok synes jeg, at både Harry Potter bøger og film er intet mindre end fantastiske! MEN! - helt ærligt; nu har både Tv3 og Kanal 5 sendt de samme fire film, på alle tider af døgnet den sidste uge!!

Eller okay - det er måske at overdrive, men mon ikke vi efterhånden har set dem?

Bare lige et skuffet indlæg, fra en eksamensskrivende, der havde glædet sig til CSI Miami...

Har aldrig kunnet forstå denne Harry Potter begejsting. Kan slet ikke lide hverken bøgerne eller filmene.
SÅ for mig må de gerne beholde hele baduljen.
Jeg vil oss meget hellere se CSI eller Startrek   

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

wamse skriver:

Jeg har alle Potter filmene her hjemme og også Twilight filmene :-) Så de bliver jævnligt set, så selv Lærke på 4.5 er begyndt at se Potter :-D
Glæder mig til at se den nye Potter i bio med drengene.

Jeg har dem også Glæder mig enormt til jeg kan lave "rigtige" ting med Laura i stedet for bare at putte ting i kasser

Anmeld

15. november 2010

AnneBJ

Baagøe skriver:

Jeg har dem også Glæder mig enormt til jeg kan lave "rigtige" ting med Laura i stedet for bare at putte ting i kasser

Anmeld

15. november 2010

Stumpen

Jeg forstår din irritation over din missede serie, sådan har jeg det også hver gang der kommer en latterlig fodboldkamp onsdag aften, hvor der skulle komme desperate husmødre.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.