Ih altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. november 2010

AnneBJ

Godt nok synes jeg, at både Harry Potter bøger og film er intet mindre end fantastiske! MEN! - helt ærligt; nu har både Tv3 og Kanal 5 sendt de samme fire film, på alle tider af døgnet den sidste uge!!

Eller okay - det er måske at overdrive, men mon ikke vi efterhånden har set dem?

Bare lige et skuffet indlæg, fra en eksamensskrivende, der havde glædet sig til CSI Miami...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Mka

Synes det dejligt at de kommer her om aftenen.   har jo ikke mulighed for at se dem om dagen,

Anmeld

15. november 2010

AnneBJ

Mka skriver:

Synes det dejligt at de kommer her om aftenen.   har jo ikke mulighed for at se dem om dagen,

Nej jamen som sagt er det også fint nok de sender dem, synes bare det er liiige i overkanten. Men hva, mine CrimeSceneInvestigators er vel tilbage i næste uge

Anmeld

15. november 2010

Mka

AnneBJ skriver:

Nej jamen som sagt er det også fint nok de sender dem, synes bare det er liiige i overkanten. Men hva, mine CrimeSceneInvestigators er vel tilbage i næste uge

Hi hi ja det kan være

Anmeld

15. november 2010

Vidunderligeunger

min kæreste så den der azkaban igår og sagde, jeg citerer: "det er da lige godt den VÆRSTE gang lort jeg nogensinde har set, det er jo faktisk på "højde" med amalies verden"

hahahaaah.. og kan KUN give ham ret... de film er bare jux!

Anmeld

15. november 2010

AnneBJ

BlyViol skriver:

min kæreste så den der azkaban igår og sagde, jeg citerer: "det er da lige godt den VÆRSTE gang lort jeg nogensinde har set, det er jo faktisk på "højde" med amalies verden"

hahahaaah.. og kan KUN give ham ret... de film er bare jux!

Hehe, den synes jeg nu ikke, men når man har set dem Gud-ved-hvor-mange gange, så er det ligesom om det er ikke sjovt længere... Var det nu en fodboldkamp der ikke blev sendt, pga. af dem ville jeg ikke brokke så meget

Anmeld

15. november 2010

Vidunderligeunger

AnneBJ skriver:

Hehe, den synes jeg nu ikke, men når man har set dem Gud-ved-hvor-mange gange, så er det ligesom om det er ikke sjovt længere... Var det nu en fodboldkamp der ikke blev sendt, pga. af dem ville jeg ikke brokke så meget

hehe... jeg vil hellere se en fodbold kamp... det er alt for nemt at se de er computer det meste.. og så står jeg af :/ så hellere en gaaaaammel dansk film

Anmeld

15. november 2010

wamse

Jeg synes jo det er klasse underholdning alle filmene, så ingen kritik herfra Jeg sad og hyggede med begge børn, og så filmene.

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

AnneBJ skriver:

Godt nok synes jeg, at både Harry Potter bøger og film er intet mindre end fantastiske! MEN! - helt ærligt; nu har både Tv3 og Kanal 5 sendt de samme fire film, på alle tider af døgnet den sidste uge!!

Eller okay - det er måske at overdrive, men mon ikke vi efterhånden har set dem?

Bare lige et skuffet indlæg, fra en eksamensskrivende, der havde glædet sig til CSI Miami...

Man kan aldrig se for meget Harry

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

wamse skriver:

Jeg synes jo det er klasse underholdning alle filmene, så ingen kritik herfra Jeg sad og hyggede med begge børn, og så filmene.

Jaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.